Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
شیراز میزبان نشست گفتمان عدالت و پیشرفت می‌شود - خبرگزاری برگزیده های ایران
فارس

شیراز میزبان نشست گفتمان عدالت و پیشرفت می‌شود

 منیره افشین پور در گفتگو با خبرنگار فارس در شیراز گفت: در این نشست، تعدادی از اساتید برجسته استان با محور «دولت سیزدهم گفتمان عدالت و پیشرفت» در حوزه های مختلف سلامت، اجتماعی، فرهنگی، آموزش عالی، مدیریت و صنعت سخنرانی داشته و در این زمینه ها راهکارهای عملیاتی ارائه خواهد شد.

 دبیر گفتمان عدالت در استان فارس با بیان اینکه این نشست با محوریت دانشگاه شیراز و همراهی سایر دانشگاه ها و مراکز علمی تحقیقاتی استان برگزار می گردد، بیان کرد: جمیله علم الهدی، همسر رئیس جمهور به عنوان سخنران ویژه، در این جلسه با موضوع گفتمان عدالت و پیشرفت در حوزه آموزش و پرورش سخنرانی می کند.

وی بیان کرد: ایشان همچنین به عنوان امین رئیس جمهور در این جلسه شرکت کرده و از نزدیک در جریان موضوعات و پیشنهادات مطرح شده قرار می گیرد و پیشنهادات را به رئیس جمهور انتقال خواهد داد.

منیره افشین پور در خصوص اهداف برگزاری  نشست توضیح داد: در گفتمان عدالت و پیشرفت اولین گام فهم مسئله است، این دست نشستها به فهم درست مسئله و ارائه راهکارهای مناسب کمک خواهد کرد.

وی سایر اهداف نشست را تقویت همگرایی بین چهره‌های علمی و ارزشی، فرصت شناسایی ظرفیتهای استان، تقویت ارتباط نخبگان با سیستم  اجرایی و بهره گیری از اساتید صاحب نظر در دولت سیزدهم را از اهداف این نشست برشمرد.

افشین پور افزود: بدیهی است که تحقق تمدن اسلامی و نظام سازی با استفاده از خرد جمعی و همه فرصتهای کشور محقق می شود و این گونه است که مردم به ادامه راه انقلاب امیدوار خواهند شد.

دبیر گفتمان عدالت در استان فارس تاکید کرد: بر اساس خطبه نهج البلاغه ۲۱۶ یکی از بزرگترین حقوق، حق مردم بر زمامدار و حق زمامدار بر مردم است و این تعامل دو جانبه بین مردم و مسئولان اتفاق می افتد و هرچه این تعامل بیشتر شود، سیاستگذاری ها بهتر اتفاق می افتد و این نشست با حضور نماینده رئیس جمهور در همین راستا برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل محدودیت های کرونایی، نشست « فصل، تحول گفتمان عدالت و پیشرفت» به شکل محدود حضوری و هم زمان با پخش مجازی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/س


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا