Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
صاعقه جان مردی را در جم گرفت - خبرگزاری برگزیده های ایران
بوشهر

صاعقه جان مردی را در جم گرفت

به گزارش برگزیده های ایران از شهرستان جم، سیروس اسدی مسؤول اورژانس ۱۱۵ شهرستان جم یکشنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: عصر امروز یک نفر از ساکنین روستای سرچشمه در این شهرستان بر اثر اصابت صاعقه جانش را از دست داد.

مسؤول اورژانس ۱۱۵ و فوریت‌های پزشکی شهرستان جم افزود: ساعت ۱۷ و ۵۳ دقیقه امروز در طی تماس با مرکز پیام اورژانس جم، گزارش مبنی بر برخورد صاعقه به یک آقای ۱۹ ساله از اتباع افغان در روستای صعب العبور سرچشمه شهرستان جم داده شد.

وی ادامه داد: اورژانس گندمزار بلافاصله به محل اعزام شد اما به دلیل ریزش کوه و مسدود بودن مسیر دسترسی به علت بارندگی، امکان حضور پرسنل اورژانس بر بالین فرد حادثه دیده نبود.

اسدی توضیح داد: به دلیل قطع شدن برق و خطوط تلفن روستا ارتباط با بهورز و شورا روستا امکان پذیر نبود که پس از برقراری مجدد خطوط تلفن، بهورز خانه بهداشت این روستا به محل حادثه اعزام شده که متاسفانه این تبعه افغان فاقد علائم حیاتی بوده و جان خود را از دست داده است.

این مقام مسؤول خاطرنشان کرد: با توجه به تاریکی هوا و شرایط نامساعد جوی امکان اعزام بالگرد نیز به منطقه وجود نداشت.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا