فارس

صداقت با مردم و ثبات سرمایه بر توفیقات دولت می‌افزاید

به گزارش برگزیده های ایران از فیروزآباد، حجت الاسلام محسن رضا بشارت در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه امروز فیروزآباد، با بیان اینکه آنچه به رفتار و اعمال ما ارزش می‌دهد نیت خالص است، اظهار داشت: خداوند مشتاق کارهای خالص بندگان مخلص است.

وی افزود: دولت اسلامی و انقلابی باید تلاش کند، فشارهای اقتصادی و معیشتی بر کسانی که درآمد ثابت و قدرت خرید بسیار ضعیف دارند را ترمیم کند.

امام جمعه فیروزآباد ادامه داد:  آن چه در این مسیر بر توفیقات دولت می‌افزاید، گفتگوی صادقانه با مردم و ثبات بازار پول، سرمایه و کالا است.

بشارت اضافه کرد: اگر مدیران، مجریان انقلابی، جهادی و مردمی باشند بسیاری از مشکلات مرتفع می‌شود.

وی در بخش دیگری ثبات و امنیت در کشور عراق را بسیار مهم دانست و گفت: رخدادهای خونین جمعه پیش در کشتار معترضان و حمله پهپادی به منزل نخست‌وزیر این کشور، مشکوک و قابل تأمل است.

امام جمعه فیروزآباد همچنین با اشاره به هفته کتاب و کتابخوانی و گرامی داشت این هفته بیان داشت: اگر انسان اهل مطالعه کتاب نباشد رشد و موفقیت او اندک می‌شود.

بشارت برترین و بهترین کتاب برای عموم مردم را قرآن‌مجید عنوان کرد و ابراز داشت: پاسخ تمام مسائل و نیازهای مادی و معنوی همه انسان‌ها در طول تاریخ در این کتاب آورده شده است.

وی خاطر نشان کرد: نهج البلاغه امیرالمومنین علی(ع) نیز خورشیدی است که در میان کتاب‌های بشری می‌درخشد و چقدر خوب است در هفته کتاب با اهدا کتاب‌های خوب به همنوعان در دانش و کمال آنان سهیم باشیم.

امام جمعه فیروزآباد در این هفته هم بار دیگر در خصوص رعایت جهت قبله هنگام نماز و دفن میت در گلزار شهدا و قبرستان عمومی این شهرستان تاکید و تصریح کرد: جهت قبله، ۲۰ تا ۳۰ درجه متمایل به سمت راست است که اگر رعایت نشود اشکال شرعی دارد و باید توسط شهرداری و شورای شهر در اعمال آن رعایت شود.

انتهای پیام/م


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا