Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
ضرب الاجل یک‌ماهه برای تعیین تکلیف نهاده‌های دامی دپو شده در انبارهای گمرک مازندران - خبرگزاری برگزیده های ایران
مازندران

ضرب الاجل یک‌ماهه برای تعیین تکلیف نهاده‌های دامی دپو شده در انبارهای گمرک مازندران

به گزارش خبرنگار فارس از شهرستان ساری،به نقل از روابط عمومی دادگستری مازندران، حجت‌الاسلام محمدصادق اکبری  در بازدید از سیلوها و مخازن نهاده‌های دامی بندر امیرآباد بهشهر گفت: مقدار زیادی نهاده دامی از قبیل جو و ذرت در انبار‌های بنادر مازندران دپو شده و خاک می‌خورد در حالیکه دامدارن و فعالان حوزه دام برای غذای دام دچار مشکلات فراوانی شدند و اینجا می‌بینیم بخشی از آنها فاسد شده و قابل استفاده برای دام‌ها نیز نیست.

وی گفت: مقدار بسیار زیادی از نهاده دامی جو که از دو سال قبل در انبار بندر امیرآباد دپو شده بود ترخیص و تعیین تکلیف نشده و فاسد شده است و باید برای مصارف دیگری مورد بهره‌برداری قرار گیرد یا معدوم شود.

رئیس کل دادگستری مازندران تصریح کرد: دستگاه‌های مربوطه باید هر چه سریع‌تر به ترخیص کالا‌های دپو شده در انبار بنادر و گمرکات استان اقدام کنند.

 اکبری با بیان اینکه دادستانی مرکز استان و بهشهر با هرگونه تعلل در ترخیص کالاهای دپو شده اقدام قانونی خواهند کرد، گفت: نهاده‌های دامی دپو شده در انبار‌های بنادر و گمرکات استان باید در مدت یک‌ماه تعیین تکلیف و ترخیص شود.

رئیس کل دادگستری مازندران اضافه کرد: نهاده‌های دامی که تازه وارد انبار بنادر و گمرکات استان شده است نیز با هماهنگی دستگاه‌های مرتبط و مذاکره با واردکنندگان هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف و ترخیص شود.

این مسؤول اشاره کرد:۱۷ آذرماه دربازدید دیگری، پیگیر وعده‌ها و تعهدات امروز خواهیم شد وباید جوی دپو شده که در معرض فساد است هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شود.

انتهای پیام/۸۶۰۵۱/ج


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا