Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
ضرغامی: رسیدگی به پروژه‌های عمرانی از اهداف اصلی سفر است - خبرگزاری برگزیده های ایران
زنجان

ضرغامی: رسیدگی به پروژه‌های عمرانی از اهداف اصلی سفر است

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از زنجان سیدعزت‌الله ضرغامی پیش از ظهر امروز در بازدید از مجتمع خدماتی، رفاهی و گردشگری پاسارگاد در ابهر اظهار داشت: یکی از اهداف مهم سفر رسیدگی به پروژه‌های عمرانی است، حجم سرمایه‌گذاری‌های انجام‌شده در حوزه گردشگری این شهرستان قابل‌تحسین است و موجب رشد و ارتقای گردشگری استان و این شهرستان خواهد شد.

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با اشاره به قابلیت‌ها و ظرفیت‌های گردشگری شهرستان ابهر، از روند رو‌ به رشد صنعت گردشگری در این منطقه اظهار رضایت کرد.

فاز نخست این مجتمع شامل رستوران، بازارچه، جایگاه‌های سوخت و تعمیرگاه است که با اعتبار ۳۲۰ میلیارد ریال با اشتغال‌زایی ۵۹ نفر به بهره‌برداری رسیده است.

 فاز دوم این مجتمع که در دست احداث است با اعتبار ۵۲۰ میلیارد ریال و با اشتغال‌زایی ۱۲۰ نفر شامل رستوران سنتی با ۷۵۰ مترمربع، ۱۳ واحد اقامتی با ۴۰ تخت، واحدهای تجاری با ۷۰۰ مترمربع و رستوران بین‌المللی در طبقه اول به‌زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

این مجتمع بین‌راهی در شهرستان ابهر قرار دارد که یکی از مسیر‌های پرتردد استان در محور زنجان به تهران در حال احداث است و با راه‌اندازی آن زمینه‌ای بسیار مناسب برای ارائه خدمات به گردشگران در این مسیر فراهم خواهد شد.

گفتنی است، وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با حضور در مزار شهدای شهرستان سلطانیه با نثار گل و فاتحه به مقام شهدای جنگ تحمیلی ایران و عراق ادای احترام کرد که فرماندار، امام‌جمعه و اعضای شورای تأمین استان و جمعی از مسئولان محلی در این آئین و گرامیداشت مهندس عزت‌الله ضرغامی را همراهی کردند.

انتهای پیام/۷۳۰۰۲/ق


 2021-11-18 18:53:59

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا