کرمانشاه

ضرورت آماده‌سازی زیرساخت‌های راه‌آهن کرمانشاه-خسروی به منظور تسهیل تردد زوار

ضرورت آماده‌سازی زیرساخت‌های راه‌آهن کرمانشاه-خسروی به منظور تسهیل تردد زوار

محمدطیب صحرایی در گفتگو با خبرنگار برگزیده کرمانشاه، اظهار کرد: در کنار تمام کارهای اجرایی و اقداماتی که انجام شده باید نگاه کلان اربعینی را جدی بگیریم لذا فاصله زیادی با بیانات مقام معظم رهبری که اربعین را معجزه الهی خواندند، داریم.

وی افزود: در یک نگاه به نظر می‌رسد، اربعین یک میانبر و شتاب‌دهنده الهی برای رسیدن به تمدن اسلامی است و اگر قرار بود روند متداوم بشری را پیش ببریم باید مسیر طولانی و سختی را طی می‌کردیم اما خداوند متعال با یک معجزه الهی به نام «اربعین» ملت را به سمت تمدن‌سازی پیش می‌برد.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: در فضای مردمی بعد از جنگ تحمیلی و نگاه مردم به جنگ فاصله‌ای برای مردم که واقعه اثرگذار را داشته باشند، در حال حاضر اربعین می‌تواند این مسئله را پوشش دهد و اگر اربعین را تقلیل دهیم مباحث موکب و پذیرایی استفاده یک هزارمی از این ظرفیت است.

این مسئول ابراز کرد: باید نگاه تمدنی را از زاویه دید مردم بتوانیم به اربعین ملحق کنیم و به اربعین باید به عنوان زمینه‌ساز ظهور نگاه کرد.

وی گفت: راه‌ها و فرودگاه‌ کرمانشاه را باید توسعه داد تا بتوان از ظرفیت بیشتری برای اربعین استفاده کرد.

استاندار کرمانشاه در مورد اهمیت راه‌آهن کرمانشاه بیان کرد: باید زیرساخت‌های راه‌آهن کرمانشاه به خسروی را آماده کرد تا زوار اربعین تردد راحت تری داشته باشند.

۴۶

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا