کرمانشاه

ضرورت اختصاص تسهیلات کم سود برای حمایت از هنرمندان کرمانشاهی

ضرورت اختصاص تسهیلات کم سود برای حمایت از هنرمندان کرمانشاهی

به گزارش خبرنگار برگزیده کرمانشاه، جمال برفی صبح امروز در نشست معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اصحاب هنر استان کرمانشاه که در سالن جلسات اداره‌کل کتابخانه‌های کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: در حوزه هنری استان کرمانشاه مطالبات به حق بسیاری وجود دارد.

وی افزود: قرار گرفتن جشنواره تئاتر مرصاد و جشنواره غیررقابتی هنرهای مفهومی (برگزاری آن توسط انجمن گرافیک در سه دوره انجام شد) در تقویم از مطالبات هنرمندان کرمانشاه است.

معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: برگزاری هفته‌ هنر کرمانشاه در بخش‌های عرب نشین و اقلیم کردستان عراق از مطالبات این حوزه است.

وی گفت: بازارچه هنر در حوزه مرزی برگزار شود تا تبادل و فروش آثار هنری را داشته باشیم که به طور ویژه در حوزه ساختِ «ساز» باشد و جشنواره ملی تئاتر زاگرس مورد حمایت قرار گیرد.

این مسئول عنوان کرد: حمایت‌های لازم برای تشکیل یک خانه به منظور حفظ و صیانت از آواها و نواها و موسیقی استان کرمانشاه شود و در حوزه خوشنویسی از کنگره ٢ سالانه با نام میرزا رضا کلهر حمایت صورت گیرد.

وی تأکید کرد: یکی دیگر از درخواست‌های مهم هنرمندان استان کرمانشاه با توجه به وضعیت اقتصادی کنونی تدوین بسته‌های تسهیلاتی کم سود برای حمایت از این هنرمندان است.

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا