Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
ضریب نفوذ برق در روستاهای بالای ۵ خانوار کردستان ۱۰۰ درصد است/وجود 700 هزار مشترک برق - خبرگزاری برگزیده های ایران
کردستان

ضریب نفوذ برق در روستاهای بالای ۵ خانوار کردستان ۱۰۰ درصد است/وجود ۷۰۰ هزار مشترک برق

 هیوا لهونیان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار برگزیده های ایران در سنندج، این شرکت بابیان اینکه  صنعت برق از مهم‌ترین صنعت‌های زیرساختی و تاثیر گذار در توسعه صنعتی و کشاورزی در کشور است، اظهار کرد: تأمین انرژی برق نقش مهم و تأثیرگذاری برتامین آسایش و رفاه و توسعه پایدار جامعه اثرگذاردارد.

وی افزود: در حال حاضر ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و ۱۰۰ درصد جمعیت روستاهای بالای ۵ خانوار در استان کردستان از انرژی برق بهره‌مند هستند.

لهونیان بابیان اینکه اکنون بیش از ۷۰۱ هزار مشترک برق در استان وجود دارد، افزود: از این تعداد ۴۹۶ هزار مشترک در شهرها و ۲۰۵ هزار مشترک نیز در روستاهای استان ساکن هستند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان بیان کرد: تمام تلاش این شرکت بر آن است تا در بخش‌های مختلف ازجمله بخش خانگی، کشاورزی، صنعتی و تجاری انرژی برق با توجه به نیاز متقاضیان در اختیارشان قرار داده شود.

لهونیان در ادامه به‌سختی کار و فعالیت‌های برق‌رسانی در استان کردستان اشاره کرد و اظهار داشت: شرایط کوهستانی روستاها  و مسیرهای صعب‌العبور و اقلیم سخت استان ما را از فعالیت خسته نکرده و همچنان مصمم درحال خدمت به مردم استان هستیم.

وی افزود: همزمان با احداث و توسعه شبکه، بهسازی و نوسازی شبکه‌های قدیمی با حجمی بالا و وسیع در این شرایط اقتصادی، در حال انجام است.

 مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان در پایان عنوان کرد: درحال حاضر به ۱۷۰۶ روستای استان عملیات برق‌رسانی انجام‌شده است.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا