زنجان

طبق قوانین، دولت باید از اقتصاد کشور حذف شود

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از زنجان، محمد حیدری ظهر امروز در جلسه معارفه مسؤول و دبیر بسیج تجار استان زنجان که در محل اتاق بازرگانی برگزار شد، به گزارش ارائه شده اشاره در جلسه در مورد عملکرد اتاق بازرگانی اشاره و اظهار کرد: این اقدامات بسیار قابل توجه و بسیار شبیه عملکرد بسیج بود.

جانشین سازمان بسیج اصناف، شان ورود اتاق به حوزه فعالیت بسیج را قابل تقدیر دانست و تصریح کرد: فضای موجود در کشور به لحاظ استقرار دولت سیزدهم برای فعالیت‌های قانونی بسیج به صورت عملی‌تر فراهم شده است.

وی با بیان اینکه طبق بیانیه گام دوم دولت باید از اقتصاد کشور حذف شود، افزود: طبق این بیانیه اقتصاد باید به اهلش سپرده شود.

جانشین سازمان بسیج اصناف به فعالیت‌های بسیج در اتاق بازرگانی زنجان اشاره و بر الگو بودن این اتاق در این نوع فعالیت‌ها تاکید کرد و گفت: فضای مساعدی در این نوع فعالیت‌ها در اتاق فراهم شده که با توجه به الهام‌بخش بودن آن باید به دیگر اتاق‌های کشور هم معرفی و اقدامات باید به کشور معرفی شود.

همچنین عباس بابایی هم در این جلسه با بیان اینکه بازگشایی دفتر تخصصی بسیج در اتاق را باید به فال نیک گرفت، افزود: این اقدام زمینه‌ساز حضور و کمک به حل مشکلات بزرگ کشور در حوزه اقتصاد خواهد شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با تاکید بر تلاش برای بهبود اوضاع اقتصادی کشور و وقوع رونق در این حوزه ابراز امیدواری کرد که دولت بتواند با استفاده از ظرفیت‌های بسیج به تحقق اهداف مورد نظر در این حوزه کمک کند.

وی حرکت در مسیر کسب منافع جمعی و عبور از مشکلات اقتصادی را اولویت نخست کشور دانست و ادامه داد: دشمن در حال حاضر نوک پیکان را در حوزه اقتصاد به سمت ما نشان گرفته است که شکست دشمن در این حوزه نیازمند تلاش همگانی است تا بتوان آخرین حربه دشمن را هم با شکست مواجه کرد.

بابایی به برگزاری کنگره ۳ هزار و ۵۳۵ شهید استان اشاره و تاکید کرد: برگزاری این کنگره بدون هماهنگی و همکاری دستگاه‌ها و همچنین اتاق ممکن نبود.

انتهای پیام/۷۳۰۰۴/ق


 2021-11-10 18:42:39

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا