Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
طرح عدم پلمب تولیدی‌ها از سوی نمایندگان بررسی می‌شود/ مجلس آماده رفع موانع تولید است - خبرگزاری برگزیده های ایران
زنجان

طرح عدم پلمب تولیدی‌ها از سوی نمایندگان بررسی می‌شود/ مجلس آماده رفع موانع تولید است

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از زنجان، عزت الله اکبری تالار پشتی، در جمع مدیران ایران ترانسفو و در تبیین عملکرد شرکت ایران ترانسفو در شرایط تحریم و کرونا، اظهار داشت: اعتقاد دارم اگر در تمام حوزه ها در کشور به افراد اجازه تولید دهیم دیگر تحریم معنایی نخواهد داشت و تحریم ها را زیر پا خواهیم گذاشت.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایران ترانسفو شرکتی برند و دارای مجموعه و تیمی منسجم، مدیریت خوب با دید و بینشی وسیع و آینده نگر است، افزود: عملکرد خوب شرکت در توسعه محصول و تولید و اشتغال را نتیجه این وضعیت قلمداد کرد که مصداق بارز آن ابراز رضایت مقام معظم رهبری از عملکرد شرکت در ارتباط تصویری معظم له با این مجموعه صنعتی در سال ۹۹ می‌باشد

 این نماینده مجلس فرمایشات راهبردی و مدبرانه مقام معظم رهبری را رمز پایداری و مقاومت و استقلال کشور در شرایط بحران دانست و اشاره کرد: دولت سیزدهم و شخص رئیس جمهور مشتاق خدمت به مردم و کشور است و همراهی سه قوه تحت امر رهبری عزیز را بهترین فرصت توسعه و تعالی کشور عنوان کرد.

وی با بیان اینکه ایران ترانسفو شرکتی است که رشد بازار صادراتی مناسبی دارد و نیز توانسته نیاز داخلی کشور را در حد بالایی پاسخ دهد، اظهار داشت: بنابراین دولت و دستگاه‌های دولتی باید مساعدت کنند و مانع و سدی در مسیر فعالیت این شرکت و سایر تولیدکنندگان ایجاد نکنند و اگر تولید داخل وجود دارد از هرگونه واردات اکیدا و تحت هر عنوان ممانعت شود. این حمایت‌ها در شعار و عمل باید یکسان باشد و با ادبیات دولت گذشته با صنعتگران رفتار نشود.

اکبری ارتقای دانش در شرایط تحریم را با مشارکت دهی و بهره‌مندی از خدمات شرکت‌های دانش بنیان داخلی امری ضروری دانست و بیان کرد: در این صورت هست که با توانمندسازی و خودباوری، تحریم را شکست خواهیم داد.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن در ادامه با اشاره به اینکه مجلس نیز آماده است به دولت برای پیشرفت و آبادانی کشور کمک کند و تولیدکنندگان می‌توانند از ظرفیت‌های قانونی مجلس در نظارت و قانونگذاری برای رفع موانع تولید استفاده کنند، اظهار داشت: هر کجا که قانون مانع و سدی در مسیر تولید باشد، مجلس حاضر است آن قانون  را لغو و قانون دیگری را جایگزین کند.

وی افزود: با حضور در شرکت‌های تولیدی و مطالعات و بازدیدهای میدانی بنا دارم از نزدیک از مشکلات آنها مطلع شده و در راستای رفع آن تلاش خواهم کرد.

اکبری در رابطه با مطالبات شرکت‌های تولیدی از دولت افزود: پیشنهادی به دولت ارائه داده‌ایم که ساز و کاری تشکیل داده و در این فرآیند یک موسسه یا بانک را قرار دهد و زمانی که دولت با مشکل مالی مواجه شد، سریعا در خواست کمک مالی از این موسسات و بانک ها برای پرداخت بدهی خویش استفاده کند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی همچنین از پیشنهاد بررسی طرح عدم پلمب شرکت‌های تولیدی در مجلس خبر داد و ادامه داد: تصویب این طرح نتایج مثبت اقتصادی و اجتماعی بسیار خوبی برای دوام تولید و اشتغال و حیات واحد تولیدی خواهد داشت.

وی تقویت حوزه فعالیت استانداران و دیپلماسی اقتصادی از طریق سفارت خانه های کشورمان در خارج را راه دیگر توسعه کارآمدی دولت در حوزه تولید و سرمایه گذاری دانست و افزود: باید سفارت خانه‌ها را برای انتفاع بخشی به امنیت ملی و اقتصادی تجهیز و تبدیل کرد.

انتهای پیام/۲۳۰۸/م


 2021-11-26 10:05:28

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا