زنجان

عبدالملکی: تکمیل طرح‌های نیمه کاره در اولویت است

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از زنجان، حجت‌الله عبدالملکی ظهر امروز در شورای اداری شهرستان ابهر اظهار کرد: کاش تعداد کمتری از طرح‌های نیمه کاره با میانگین پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی داشتیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه تکمیل طرح‌های نیمه کاره در این سفرها در دستور کار قرار دارد، تصریح کرد: کمتر کلنگ زنی را در سفرهای استانی مشاهده می‌کنید.

وی با اشاره به اینکه ما به دنبال تکمیل طرح های ناقص هستیم تا مردم زودتر بهره‌مند شوند، گفت: طبق پیش‌بینی‌ها سال ۱۴۰۱ سال گشایش‌های خوبی برای کشور است و در نتیجه بسیاری از طرح‌ها تکمیل خواهد شد و مردم از آنها بهره‌مند می‌شوند.

عبدالملکی با اشاره به مزیت‌های پیش‌بینی شده برای سفرهای استانی رئیس جمهور گفت: این سفرها منافع زیادی برای مردم به دنبال دارد و گاها یکسال استان‌ها را به جلو می‌اندازد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اینکه رئیس جمهور تمایل دارند که با همه مردم دیدار داشته باشند، گفت: گاهی ناچار هستیم که ما به عنوان نمایندگان ایشان با اقشار مختلف مردم دیدار کرده و در جریان مسائل و مشکلات آنها قرار گیریم.

وی با اشاره به فلسفه سفرهای استانی که گاهی سوال می‌شود چه فایده‌ای دارد، افزود: سه نفع بزرگ در سفرهای استانی رئیس جمهوری و هیأت دولت وجود دارد که نخستین آن ملاقات و زیارت مردم بوده است از طرف دیگر مردم ایران فقط مردم تهران نیستند و شهرستان ها، استان‌ها و بخش‌ها نیز جزو ملت ایران هستند و این یک وظیفه است که دولتمردان باید به دیدار مردم بروند، همچنین ملاقات و همنشینی با مردم بسیار لذت بخش بوده و در ارتقای روحیه مردم بسیار تاثیرگذار است و این یک آورده دولت محسوب می‌شود.

عبدالملکی با تاکید بر اینکه آشنایی با مسائل و مشکلات در کف جامعه و سرشاخه‌های شهری و روستایی از دیگر اثرات سفرهای شهرستانی است، گفت: بخشی از این مشکلات در این سفرها با مصوبات حل می‌شود.

انتهای پیام/۷۳۰۰۹/


 2021-11-18 18:52:50

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا