خوزستان

عدم عذرخواهی کادر فنی و لزوم بر تغییر در استقلال خوزستان

عدم عذرخواهی کادر فنی و لزوم بر تغییر در استقلال خوزستان

تیم فوتبال استقلال که سال ۹۸ با کسب نتایج ضعیف به لیگ دسته اول سقوط کرده بود، در پایان فصل گذشته و با هدایت «سید سیروس پورموسوی» موفق شد جواز حضور مجدد در لیگ برتر را کسب کند.

به گزارش فارس علیرغم گفته‌های پراکنده برای جمع‌آوری تیمی در خور نام این تیم با سابقه قهرمانی در لیگ برتر و مصاحبه‌های رنگارنگ و پر طمطراق و مدیران این تیم و گروه ملی، مبنی بر بستن تیمی قدرتمند، اما استقلال در فصل جدید در حال طی نمودن راهی است که چهار فصل پیش به سقوط این تیم منجر شد.

در قیاس با صنعت نفت که مقارن با آبی‌پوشان اهوازی نیم‌فصل کابوس‌واری را طی کردند، در آبادان احساس تغییر وجود داشت اما در باشگاه استقلال خوزستان، کادر فنی این تیم در قبال وعده‌ای که به هواداران خود داده بودند، حتی لزوم یک عذرخواهی ساده را نیز احساس نکردند.

این تیم در مجموع ۱۵ بازی صورت داده، تنها موفق به کسب هشت امتیاز شد و در تنها پیروزی این تیم مقابل مس رفسنجان به دست آمد، و با اندوخته‌ای تک رقمی به تعطیلات نیم‌فصل رفت.

۵ مساوی، ۹ باخت و یک پیروزی در مقابل تیمی که در آن فرآیند زمانی به هیچ تیم «نه» نمی‌گفت، تمام توان آبی‌پوشان اهوازی تحت هدایت پورموسوی بود، اما در باشگاه استقلال خوزستان در این فاصله زمانی تا آغاز نیم فصل دوم، نه لزومی بر تقویت تیم احساس می‌شود و نه ضرب‎الاجلی برای تعیین کادر فنی.

اما نکته‌ای که هواداران این تیم را برآشفته کرده، عدم اشاره‌ای به نتایج به دست آمده از سوی کادر فنی این تیم است. سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان از قِبل نتایج به دست آمده تا کنون خود را موظف و ملزم به یک عذرخواهی ساده از هوادارانی که در گرما و سرما، خیابان‌های پرترافیک اهواز را طی کردند و به حاشیه شهر رفتند تا این تیم را حمایت کنند، ندانسته‌اند.

باید منتظر ماند و دید که سیاستگذاری‌ها برای ادامه فعالیت این تیم در فوتبال بر چه اساسی تبیین شده و برنامه‌ها برای ادامه حیات این تیم چه خواهد بود.

۴۶

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا