علمی و فناوری

عربستان سعودی دست به دامن یک خرده‌فروش شد!

عربستان سعودی دست به دامن یک خرده‌فروش شد!

به گزارش خبرگزاری برگزیده، بر اساس گزارسات منتشر شده، تست درایوهای لوسید در شعبه‌های ساکس فیفت اونیو «Saks Fifth Avenue» و با هدف بازاریابی برای این شرکت از این پس امکان پذیر خواهد بود. در واقع لوسید، در کانال‌های ساکس و همچنین تمام رویدادهای این خرده فروش در کالیفرنیا و حتی در بخشی از وب‌سایت این مجموعه نیز دیده می‌شود.

بنا بر گفته‌ پیتر راولینسون، مدیرعامل لوسید موتورز، همکاری با ساکس، ترکیبی از یک مرجع قدیمی برای خرید لوکس و تکنولوژی همراه با طراحی مدرن در سطحی بالا را ارائه خواهد داد. در واقع مشتریان ساکس که به دنبال نوآوری‌های لوکس هستند می‌توانند از طریق ساکس به راحتی با لوسید آشنا شوند. اگرچه همکاری با ساکس از این نظر که یک خرده فروش است عجیب است اما باید در نظر داشت که ساکس یک فروشنده معمولی نیست بلکه فروشنده کالای لوکس است.

عربستان سعودی دست به دامن یک خرده‌فروش شد!

Lucid Motors Air Sapphire، اولین سدان سوپراسپرت الکتریکی لوکس جهان را در نهایت نوآوری در کالیفرنیا به نمایش گذاشت، این خبر به عنوان آخرین تلاش بازاریابی از سوی Lucid منتشر شد. همچنین به نظر می‌رسد لوسید شروع به گسترش تاسیسات تولیدی خود در آریزونا کرده است و قرار بر این است که در اواخر امسال تولید را آغاز کند، و عملیات خود را در تاسیسات عربستان سعودی افزایش داده است.

منبع: teslarati

۲۲۷۳۲۳

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا