مازندران

عزیزی‌خادم: گام محکم فدراسیون فوتبال برای تغییر رویکرد/ تاکید بر تقویت فوتبال بانوان

به  گزارش برگزیده های ایران از ساری، شهاب‌الدین عزیزی‌خادم رئیس فدراسیون فوتبال که  از صبح امروز در مجمع انتخابات هیأت فوتبال مازندران شرکت کرده بود، ضمن تشکر از زحمات بهروان رئیس سابق هیأت فوتبال مازندران اظهار کرد: به نوبه خودم انتخاب آقای درزی‌خلردی را تبریک عرض می‌کنم.

وی با بیان اینکه در این مجمع خیلی از کاندیدا را نمی‌شناختم ولی برنامه‌ها را نگاه می کردم. خیلی خوشحالم از این انتخاب، گفت: ما هم تابع نظر جمع هستیم و امروز کاملا آگاهانه اعضای مجمع رای دادند.

رئیس فدراسیون فوتبال با اعلام اینکه امیدواریم رئیس جدید منشا خدمات برای فوتبال مازندران باشد، افزود: با تعامل در کنار هم باعث ارتقا و شکوفایی فوتبال مازندران باشیم.

وی گفت: امیدوارم از همه ظرفیت‌های فوتبال مازندران استفاده شود، امروز با مشارکت عالی و با سلامت کامل مجمع انتخابات فوتبال برگزار شد.

عزیزی‌خادمی با تاکید بر اینکه فوتبالی‌های مازندران آقای درزی‌خلردی رئیس جدید  را تنها نگذارند و کمک کنند تا فوتبال مازندران به جایگاه اصلی برگردد،افزود: حتما باز هم به مازندران سفر خواهم کرد، همانطور که آمار ارقام نشان می‌دهد مازندران قطب ورزش کشور است و بعد از خوزستان مرکز تیم‌داری و فوتبال‌خیزی کشور در مازندران است.

وی با بیان اینکه هیأت فوتبال استان از طرفیت رقبا هم استفاده کند تا با نگاه توسعه محور و تعاملی، با توجه به حساسیت مازندران، موفق اهر شوید، خاطر نشان کرد: با تلاش همه جانبه رتبه دهم هیأت فوتبال مازندران در کشور را به تک رقمی برسانید.

رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد: بهترین راه و سریع‌ترین راه تعامل با فوتبالی‌هاست و غیر از این راه موفق نخواهید شد.

وی با بیان اینکه نساجی یکی از باشگاه‌های ریشه‌دار و استراتژیک است اما آنچه که وجود دارد این است که باید زودتر ورزشگاه این تیم آماده شود، گفت: استعداد فوتبالی مازندران حیف است که بدون ورزشگاه منسجم باشد و فضا باید زودتر آماده شود.

عزیزی‌خادم ادامه داد: مسئله مهمتر که باید به آن پرداخت بحث توجه به فوتبال بانوان و رده‌های پایه است، این نقش آقای درزی‌خلردی را سنگین‌تر خواهد کرد. برای فدراسیون فوتبال بحث بانوان مهم است و باید روی این موضوع بیشتر تمرکز کنید.

وی اضافه کرد: به دنبال تغییر نسل و تغییر رویکرد هستیم که قدم نخست را در این زمینه در فدراسیون محکم برداشتیم.

رئیس فدراسیون فوتبال در پایان گفت: تیم‌های زیادی در استان مازندران حضور دارد و نیاز استان رئیس جدید با تعامل کافی از همه ظرفیت‌ها نهایت استفاده را ببرید چون راهی جز این نیست.


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا