خوزستان

عصر شعر سراسری «اسم شب، صبح است» برای غزه در اهواز برگزار شد

عصر شعر سراسری «اسم شب، صبح است» برای غزه در اهواز برگزار شد

به گزارش خبرگزاری برگزیده مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی خوزستان روز سه شنبه در برنامه عصر شعر سراسری که با هدف همبستگی نهاد کتابخانه های عمومی کشور در حمایت از مردم غزه در کتابخانه مرکزی اهواز برگزار شد بیان کرد: برای سنجش عیار انسانیت هر انسان، راهی نیست جز اینکه دردهای او را شناخت و آستانه رنج او را دید؛ با درد هر انسانی جان او زخمی می شود تا کاری کند و از رنج همنوع خود به قدر توان بکاهد.

عباس حسین زاده افزود: داستان فلسطین یکی از زخم‌های ناسور حیات معاصر بشر است که هیچ گاه نه بسته شده و نه درمان پذیرفته است ، هر بار به بهانه ای و با بهایی گزاف، عمیق تر می شود و وسعت بیشتری از عاطفه بشری را ملتهب می کند.

وی با بیان این که داغ فلسطین نشان داده که گذر زمان درمان هر درد نیست افزود: قرن هاست که انسان قربانی جهل، جمود و تعصب می شود.

مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی خوزستان افزود: عمق غم غزه را با هیچ چیز جز احقاق حق تاریخی وارثان آن سرزمین نمی توان تسلی داد و این امر نیز بر دوش تمامی آزادگان است.

محدثه الماسی کارشناس بخش مکاتبه‌ای آفرینش‌های ادبی با حضور در ویژه برنامه عصر شعر سراسری «اسم شب، صبح است» که با هدف از همبستگی در حمایت از مردم غزه در محل کتابخانه مرکز ی اهواز برگزار شد، به شعرخوانی با محوریت موضوعی همدردی با مردم مظلوم غزه پرداخت.

ر اساس این گزارش، عصر شعر ” اسم شب، صبح است” همزمان با سراسر کشور در دفاع از مردم مظلوم غزه با حضور اهالی قلم و اندیشه برگزار شد.

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا