کردستان

عمران و آبادانی امنیت را در جامعه تضمین می‌کند

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از سنندج،فایق رستمی پیش از ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه استانداران قدیم و جدید کردستان که با حضور وزیر کشور در سینما بهمن سنندج در حال برگزاری است،  اظهار کرد: استاندارد سابق در سنگر خدمت خدمات شایانی به مردم کردستان کرده که تا همیشه در ذهن و‌یاد مردم استان باقی خواهد ماند.

وی ضمن تبریک به استاندار جدید برای انتصاب وی به عنوان استاندار کردستان گفت: بدون شک این انتصاب منشا خیر و برکت و سبب پیشرفت و آبادانی در استان خواهد بود.

ماموستا رستمی با اشاره به اینکه خداوند انبیا را برای بشر فرستاد  تا مردم را به سوی دین الهی هدایت کنند بیان کرد: مسئولین نیز باید برای توسعه و ابادانی استان و کشور از هیچ تلاشی دریغ نکند.

وی با تاکید بر اینکه مسئولین باید غمخوار مشکلات مردم باشند اظهار کرد: خداوند هیچ پیامبری را نفرستاد مگر اینکه چوپانی کرده باشد که این نشان از صداقت امانت‌داری و‌غمخواری تربیت  آنان بوده که باید الگویی برای جامعه باشند.

امام‌ جمعه سنندج به صبوریت مردم استان در برابر مشکلات و وفادار آنان به نظام اشاره کرد و گفت: تقدیم بیش از ۱۰ هزار شهید، جانباز و اسیر از این استان و حضور گسترده در انتخابات مختلف نشان از این محبت و وفاداری مردم این دیار به نظام است.

وی با تاکید بر اینکه مسئولین باید وطن دوستی و وفاداری مردم  کردستان به رهبر را احساس کرده و  در پی‌جبران این محبت‌ها باشند افزود: استان کردستان از ظرفیت‌های مختلفی در حوزهای منابع انسانی ،معادن،گردشکری و مرز برخوردار است که همگی نیازمند توجه بیشتر و توسعه است.

امام جمعه سنندج اظهار داشت: هرچه آبادانی و‌ عمران در مناطق محروم و‌کمتر توسعه یافته  بیشتر شود امنیت در جامعه نیز پایدارتر می‌شود.

وی گفت: امید است استاندر جدید چهار رکن رکین مشورت، مساوات، عدالت و‌ عمران را سرلوحه برنامههای قرار دهد تا توسعه همه جانبه در استان را به دنبال داشته باشد.

ماموستا رستمی با تاکید بر اینکه روحانیون باید پل ارتباطی بین مردم و مسئولان باشند، افزود: دین مبین اسلام تنها مربوط به انجام واجبات نیست بلکه تاکید فراوانی به توسعه و آبادانی دارد.

وی در پایان گفت: بدون شک ترفیع مسئولین به وسیله مردم صورت می‌گیرد و در همین راستا مسئولین باید بیش از همیشه در دولت سیزدهم تلاش کنند تا گام‌های مهمی در توسعه استان بردارند.

انتهای پیام ۲۳۳۰/۷۹


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا