Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
عنایتی:وقتی بازی را واگذار می‌کنیم حرفی نمی‌ماند/ داور توجهی به حرف های کمکش نداشت - خبرگزاری برگزیده های ایران
خوزستان

عنایتی:وقتی بازی را واگذار می‌کنیم حرفی نمی‌ماند/ داور توجهی به حرف های کمکش نداشت

به گزارش برگزیده های ایران از خوزستان، غلامرضا عنایتی پس از شکست یک بر صفر تیم فوتبال هوادار مقابل فولاد در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر در نشست خبری حضور پیدا کرد و اظهار داشت: در مورد بازی باید بگویم که وقتی بازی را واگذار می‌کنیم حرفی نمی‌ماند. تیمی حرفه‌ای مقابل ما بود که کادر خوبی در اختیار دارد. تلاش کردیم با امتیاز از اهواز برویم اما اینگونه نشد. می‌دانستیم که فولاد روی ضربات ایستگاهی برنامه داشت. ۱۰ نفره شدن حریف کار ما را هم بهم ریخت.

وی ادامه داد: داوران وقتی کاری می‌کنند ۱۰۰ کار می‌کنند که آن را جبران کنند که این عجیب است. در صحنه‌هایی کمک داور ۲۰۰ بار در گوشی به داور گفت خطا اعلام کند، اما داور توجهی نکرد. نمی‌دانم گاهی گوشی قطع می‌شود یا دلیل دیگری وجود داشت. ما آنقدر قوی می‌شویم که با خیلی چیزها مبارزه کنیم. آنقدر به بازیکنانم ایمان دارم که می دانم بهتر می‌شویم. 

سرمربی تیم هوادار خاطرنشان کرد: هنوز اتفاق خاصی برای ما رخ نداده است. سیاست باشگاه امسال ماندن در لیگ است که فکر می‌کنم بتوانیم به هدف خود برسیم. نباید فکر کنند می‌توانند هر کاری که می‌خواهند با تیم‌های تازه صعود کرده بکنند؛ ما آنقدر خوب می‌شویم که با همه اتفاقات مبارزه کنیم. به دوست و همکار خوبم جواد نکونام هم بابت این پیروزی تبریک می‌گویم.

عنایتی عنوان کرد: وقتی تیمی عقب جمع می‌شود فضاها گرفته می‌شود. اگر ما امروز قاضی را در اختیار داشتیم شاید شرایط برای ما عوض می‌شد، اما مجبور شدیم سیستم خود را به گونه دیگری تغییر دهیم. فولادی‌ها مدافعان باتجربه‌ای داشتند و به خوبی بازی ما را خواندند و فضایی در اختیار ما قرار ندادند که بتوانیم برنامه‌های خود را پیاده کنیم.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا