Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
عوامل نزاع و درگیری در آمل دستگیر شدند + فیلم - خبرگزاری برگزیده های ایران
مازندران

عوامل نزاع و درگیری در آمل دستگیر شدند + فیلم

به گزارش برگزیده های ایران از شهرستان آمل، ذات‌الله رضوانی امشب در جمع خبرنگاران با اشاره به انتشار کلیپ درگیری اراذل و اوباش در یکی از خیابان‌های اصلی این شهرستان در فضای مجازی اظهار کرد: عوامل درگیری در کمتر از یک ساعت شناسایی و دستگیر شدند.

وی با اشاره به انجام عملیات ضربتی پلیس برای دستگیری عوامل درگیری در آمل، گفت: با هرگونه درگیری و خشونت در این شهرستان به شدت برخورد می‌شود و هیچ فضایی برای عرض اندام اوباش ایجاد نمی‌شود.

به گزارش فارس، دادستان عمومی و انقلاب سلامی و نیروی انتظامی آمل به پرونده تیراندازی و درگیری صبح امروز در کوی دادگستری این شهرستان به سرعت ورود کردند.

پس از اقدام مجرمانه اخلال‌کنندگان در نظم با انجام تیراندازی و قمه‌کشی مقابل ساختمان دادگستری دستور دستگیری مجرمان از سوی مهدی محمدی دادستان عمومی و انقلاب صادر شد.

با اقدام به موقع مأموران انتظامی همه متهمان در کمتر از یک ساعت دستگیر شدند.

متهمان بلافاصله برای تشریح صحنه جرم و رسیدگی قضایی با حضور مسؤولان قضایی و انتظامی در محل وقوع درگیری حاضر شده و با صدور قرار بازداشت به زندان منتقل شدند.

 

 

انتهای پیام/۸۶۰۱۲/ج ​


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا