Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
غیبت 5 مهره اصلی فجرسپاسی دربازی حذفی مقابل آلومینیوم اراک - خبرگزاری برگزیده های ایران
فارس

غیبت ۵ مهره اصلی فجرسپاسی دربازی حذفی مقابل آلومینیوم اراک

به گزارش برگزیده های ایران از شیراز، کاروان تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز امشب از تهران راهی اراک شد تا اردوی خودش را قبل از بازی مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی مقابل آلومینیوم، در این شهر بر پا کند.

ایمان صادقی، احمد رضازنده‌روح، سعید زارع، رضا آقابابایی و محمد قنبری بازیکنانی هستند که در تمام ۱۰بازی گذشته فجرسپاسی در لیگ برتر به میدان رفتند. به همین خاطر این بازیکنان با توجه به فاصله کم دیدار جام حذفی تا بازی یازدهم لیگ برتر در خانه نفت مسجدسلیمان، با تصمیم علی اصغر کلانتری و برای جلوگیری از فشار خستگی، به استراحت می‌پردازند تا برای بازی روز جمعه (سوم دی) مقابل شاگردان فراز کمالوند آمادگی لازم و کافی را داشته باشند.

ضمن اینکه سیروان قربانی، احسان علوان زاده، فرزان دانا و محمد کاظمی نیز به علت مصدومیتی که از گذشته داشتند، قادر به همراهی فجر سپاسی مقابل آلومینیوم اراک نیستند.

دیدار آلومینیوم اراک و فجر سپاسی شیراز روز یکشنبه ۲۸ آذر از ساعت ۱۴ در ورزشگاه امام خمینی (ره) آغاز می‌شود.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا