زنجان

فاتح نبل و الزهرا: استکبار جهانی می‌گفت اسد باید برود/رهبری گفت اسد باید بماند

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از زنجان، سردار محمدتقی اوصانلو جمعه شب در برنامه «کاروان حبیب» با اشاره به اینکه استان زنجان شهدای والامقامی دارد که در کنار حاج قاسم جنگیدند و جان خود را فدای نظام و اسلام کردند، اظهار داشت: خداوند عنایت ویژه‌ای به حاج قاسم سلیمانی داشته و وی از عملیات‌های بزرگ دفاع مقدس سالم ماند تا در جایی دیگر که نیاز بود حضور یافته و برای اسلام تلاش کرده و مدافع حرم شود.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهداء شمالغرب با اشاره به اینکه جامعه جهانی به سردار سلیمانی نیاز داشت، عنوان کرد: در حالی که تردد هوایی به سوریه امکان پذیر نبود، اما حاج قاسم دائم در حال تردد به مناطقی بود که دور تا دور آن دشمن بود.

وی با بیان اینکه ۸۰ درصد سوریه و بخش عظیمی از عراق در دست دشمن بود و آنها برای سقوط دولت سوریه تلاش می‌کردند، گفت: در حالی که استکبار جهانی می‌گفت بشار اسد باید برود، مقام معظم رهبری فرمودند بشار باید بماند و تمامیت سوریه باید حفظ شود.

سردار اوصانلو با اشاره به اینکه حضور حاج قاسم زمینه ایستادگی در بین مردم منطقه را نیز ایجاد کرد، گفت: وجود فرماندهی، چون حاج قاسم زمینه پیروزی در سوریه و عراق بود.

فاتح نبل و الزهرا با بیان اینکه حاج قاسم حتی یک ساعت تلاش برای مردم را از دست نمی‌داد، بیان کرد: سخت‌کوشی سردار سلیمانی و خستگی ناپذیر بودن وی مثال‌زدنی بود.

وی با بیان اینکه همه تصور می‌کردند سردار سلیمانی فرماندهی است که باید از وی ترسید، گفت: این در حالی بود که هر کس با سردار آشنا می‌شد شیفته مهربانی و عطوفت این سردار بزرگوار می‌شد.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهداء شمالغرب با اشاره به اینکه شیعیان در اربیل برای نجات منطقه سنی‌ها می‌جنگیدند، گفت: حاج قاسم سلیمانی جایگاهی داشت که ارتش مسلمانان را برای مقابله با استکبار دور هم جمع کند.

 

زنجانی‌ها همیشه پای میدان هستند

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان نیز دراین مراسم اظهار کرد: استان زنجان نخستین استانی است که راهپیمایی زنان را در انقلاب اسلامی شاهد بوده و در فتنه‌های سال‌های گذشته پیش از سایر استان‌ها به ندای رهبر انقلاب لبیک گفتند.

سردار جهانبخش کرمی با اشاره به اینکه هر زمان برای انقلاب اسلامی نیاز بوده مردم زنجان بلافاصله ورود کرده و در میدان حضور داشتند، عنوان کرد: حماسه زنجانی‌ها در عاشورا و تاسوعای حسینی نیز زبانزد ایران و جهان شده است.

وی با بیان اینکه حرکت کاروان حبیب شهر به شهر و استان به استان‌ نشان می‌دهد حاج قاسم هنوز زنده است، بیان کرد: سردار دل‌ها زندگی میلیون‌ها مسلمان را در جهان نجات داده و با شهادت خود نیز قلب میلیون‌ها مسلمان را تسخیر کرده است.

سردار کرمی با بیان اینکه حاج قاسم هیچگاه از ذهن مردم خارج نمی‌شود، گفت: مردم هیچگاه این شهید را فراموش نخواهند کرد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه هشت سال دفاع مقدس جنگ استکبار جهانی در مقابل انقلاب اسلامی بود، بیان کرد: حاج قاسم علاوه بر حضور در هشت سال دفاع مقدس در همه مبارزات مسلمانان در مقابل استکبار حضور داشتند.

وی با بیان اینکه حاج قاسم از کشورهای مختلف نیرو جذب کرده و لشکر تشکیل داده بود، گفت: پوزه دشمن توسط حاج قاسم به زمین زده شد.

سردار کرمی با اشاره به اینکه جبهه استکبار امروز در رذالت و جبهه انقلاب در اوج قرار دارد، تاکید کرد: سردار سلیمانی تاکید داشتند که سرباز مقام معظم رهبری هستند و همه توفیقات نتیجه درایت رهبر است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به ایجاد اتحاد بین شیعه وسنی توسط حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد: سردار شهید شد اما جبهه مقاومت همچنان با قدرت ادامه دارد.

انتهای پیام/۷۳۰۰۹


 2021-12-11 02:03:16

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا