فارس

فارس؛ شایسته‌ترین استان کشور در نشر ادبیات دفاع مقدس

به گزارش برگزیده های ایران از شیراز، علی نقی طبیب لقمانی، در مراسم رونمایی از کتاب تقریظ شده توسط مقام معظم رهبری که امروز به صورت آنلاین در سالن شهید امامی برگزار شد، با بیان اینکه استان فارس ۱۵ هزار شهید دارد که جان شیرین خود را برای اسلام و انقلاب فدا کردند، افزود: این بن‌مایه ارزشمند، می‌تواند زمینه‌ای برای تهیه کتاب، فیلم و سریال و همچنین معرفی زمینه‌های ایثارگری و میهن پرستی باشد.

وی بیان کرد: چه زیبا است که ۳۰ درصد تولید کتاب‌های دفاع مقدس در کشور، مختص فارس است و این روند، جز با همدلی و هم زبانی در فارس میسر نمی‌شود.

معاون گردشگری و امور زیارتی استان فارس اظهار کرد: در عرصه‌های بین المللی اگر حرفی برای گفتن است، تنها به خاطر ایثارگری شهدا و شهیدان است.

وی یادآور شد: رسالت سنگین ما بازماندگان شهدا و دفاع مقدس، انتقال این فرهنگ به نسل نو و جوان امروز است و باید اندیشه‌های دفاع مقدس را از طریق آموزش و پرورش به نسل جدید منتقل کنیم.

لقمانی ابراز امیدواری کرد که مسئولین بتوانند آموزه‌های دینی نسل جدید را به گونه‌ای پرورش دهند که هر کدام بتوانند سرمایه‌ای عظیم برای دفاع از دین و کشور باشند.

انتهای پیام/س


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا