بوشهر

فارس‌من| ادارات بوشهر روز پنجشنبه تعطیل شد

به گزارش برگزیده های ایران از بوشهر، احمد محمدی‌زاده در جمع خبرنگاران با اشاره به برقراری تعطیلات ادارات و سازمان‌های دولتی در روز پنجشنبه هر هفته اظهار داشت: تمامی دستگاه‌های اجرایی در شهرستان‌ها به استثنا دستگاه‌های امدادی، خدمات‌رسان، عملیاتی، بهداشتی، درمانی، پادگان‌های نظامی و انتظامی از هفته آینده تا اطلاع ثانوی روز پنجشنبه تعطیل اعلام می‌شود.

استاندار بوشهر با بیان اینکه این تعطیلی تنها شامل کارکنان است تصریح کرد: این تعطیلی شامل معاونان استاندار و مدیران استانی و شهرستانی نمی‌شود و با توجه به اینکه ساعت کار کارمندان دولت ۴۴ ساعت در هفته تعیین شده باید این سقف رعایت شود.

وی افزود: ساعت جدید کاری دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر در بخشنامه‌ای از سوی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری بوشهر به ادارات ابلاغ می‌شود.

به گزارش فارس، مخاطبان برگزیده های ایران با ثبت سوژه‌ای در بخش فارس‌من با عنوان «تقاضای تعطیلی ادارات بوشهر در روزهای پنج‌شنبه» خواستار پیگیری این موضوع شدند و عنوان داشتند، «با توجه به اینکه در ۱۰ سال گذشته در بوشهر تعطیلی روزهای پنج شنبه ربطی به بخشنامه‌های دولت نداشته بلکه تابع آب و هوا و گرمای هوای استان می‌باشد و نیز عده زیادی از کارمندان مرکز بوشهر از نقاط دور به مرکز شهر می‌آیند که باعث مشکلات عدیده ای برایشان می‌شود خواستار تعطیلی مجدد در روز پنج شنبه می‌باشیم.»

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا