فارس

فارس من| مدیرکل راه و شهرسازی لارستان: محور خنج ظرفیت چهار بانده شدن ندارد/ بهسازی و تعریض جاده در حال اجرا است

به گزارش برگزیده های ایران از لامرد، در سامانه فارس من، سوژه ای ثبت شده است  تحت عنوان “درخواست دو بانده شدن محور خنج – علامرودشت فارس” که با توجه به دلیل تک بانده بودن محور خنج – علامرودشت لامرد، شاهد تصادفات متعدد و خسارات مادی و معنوی اندوهبار و اسفناک در  این محور بوده اند که خواسته ای به جا و منطقی به نظر می رسد.

در ادامه این مطالبه مردمی گفته شده است “متاسفانه مردم مظلوم و خونگرم این مسیر، سالها جز وعده از مسئولین شهرستانی و استانی چیزی نشنیده‌اند و روی صحبت و تقاضای ما مردم لامرد، مستقیما با مقام عالی وزارت راه و شهرسازی و رئیس جمهور محترم است.

در پایان این مطالبه ضمن عنوان این موضوع که این اتفاقات با بی توجهی همراه بوده است، آمده: این روزها نام این جاده برای مردم این منطقه یادآور ترس، مرگ، مصیبت و درد است و بی‌توجهی مسئولین نسبت به تصادفات متعدد و ریخته شدن خون هموطنان و اهالی جنوب استان فارس، جاده مرگ را آبستن خشم پنهان و نفرین روزافزون مردم این دیار کرده است.

چهار باند شدن محور خنج در دستور کار نیست

در همین خصوص مدیرکل راه و شهرسازی لارستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لامرد اظهار داشت: موضوع تک باند بودن یک محور، دو باند شدن و یا ارتقای هر راهی چه راه روستایی به فرعی، فرعی به اصلی، اصلی به دو بانده و آزادراه یک سری مشخصات می‌خواهد که ترافیک به حد نصابی برسد و برحسب آن نوع محور نظیر دو خطه شدن، چهار خطه شدن و یا آزاد راه مشخص می شود. 

حسن شبانی افزود: با توجه به ترددی که در این مسیر وجود دارد، بعید است چهار خطه شدن محور، تا سمت خنج مطرح باشد.

وی گفت: بهسازی، تعریض جاده و تعمیر محور علامرودشت به سمت لامرد در دستور کار  و پیمانکار  این پروژه فعال است، اما به سمت خنج تردد آن چنان نیست که بحث چهار خطه آن مطرح باشد، هر چند ممکن است در آینده با توجه به افزایش ترافیک که در مسیر ایجاد می شود، این اتفاق بیفتد.

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان خاطرنشان کرد: علاءمرودشت از توابع شهرستان لامرد است و ترددی زیادی در این مسیر به سمت شهرستان خنج نداریم و این مهم باید در دستور کار اداره راه و شهرسازی خنج قرار بگیرد چرا که تردد در جاده علاءمرودشت بیشتر به سمت شهرستان لامرد است.

انتهای پیام/س/ ق


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا