Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
فارس من| معاون استاندار:شورا و شهرداری اهواز برای احداث مرکز زنان بی‌خانمان اقدام کنند - خبرگزاری برگزیده های ایران
خوزستان

فارس من| معاون استاندار:شورا و شهرداری اهواز برای احداث مرکز زنان بی‌خانمان اقدام کنند

به گزارش برگزیده های ایران از اهواز، سامانه «فارس من»  هدف پیگیری مستقیم مسائل و مشکلات مردم راه‌اندازی  شده است و در سریع‌ترین زمان به پیگیری موارد اعلامی می‌پردازد

«زنان کارتن خواب محلی برای اسکان ندارند» یکی از عناوینی بود که از طریق مخاطبان در سامانه فارس من به ثبت رسید که موضوع را پیگیری کردیم.

بر همین اساس، رضا نجاتی معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان در واکنش به خواست مردمی و کمپین اظهار کرد:  همه دستگاه‌ها باید برای کاهش مشکلات اجتماعی تلاش، و از هر فرصتی برای خدمات رسانی به مردم استفاده کنند.

وی با انتقاد از نبود یک مرکز برای استقرار زنان بی پناه که در حوزه تعهدات شهرداری اهواز است، افزود: شورای اسلامی شهر و شهرداری اهواز برای تحقق این امر، هرچه سریعتر به ایجاد یک مکان مناسب برای استقرار این قشر از جامعه اقدام کنند.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان گفت: برای اشتغال افراد بهبود یافته از مواد مخدر نیز به همراهی تمامی ارگان ها نیاز است و در کنار حمایت دولت، سازمان‌های مردم نهاد و خیران نیز باید ورود کنند. 

نجاتی بیان کرد: خیران می‌توانند با ایجاد فرصت شغلی تنها برای معتادان بهبود یافته، از نابودی زندگی این افراد جلوگیری کنند.

وی با اشاره به اهمیت بازگشت معتادان به جامعه، عنوان کرد: دستگاه‌هایی همچون فنی و حرفه‌ای می‌توانند با ارائه آموزش و مهارت آموزی به معتادان بهبود یافته، زمینه اشتغال آنها را در جامعه فراهم کنند.

به گزارش برگزیده های ایران، با وجود آمار بالای زنان بی‌خانمان و  چندین سال مطالبه ایجاد گرمخانه و سامان‌سرا برای زنان  اما تا کنون مرکزی برای نگهداری زنان بی خانمان وجود ندارد.

انتهای پیام/ر


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا