زنجان

فارس من| پاسخ دانشگاه زنجان به یک مطالبه

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از زنجان، در پی ثبت سوژه‍ای در سامانه برگزیده های ایران من خبرگزاری برگزیده های ایران توسط یکی از دانشجویان دانشگاه زنجان با عنوان«چرا برخی از اساتید دانشگاه زنجان در ایام کرونا کم‌کاری کردند؟» معاون دانشگاه زنجان به این گلایه و اعتراض دانشجویان پاسخ داد.

معاون آموزشی دانشگاه زنجان با اشاره به اینکه در دوره مدیریت گروه اعتراض‌های دانشجویان دریافت و با استاد مربوطه صحبت و قرار شد چند جلسه فشرده به صورت کارگاهی برای درس توانبخشی برگزار  شود، اظهار داشت: این کلاس‌ها برگزار شده است.

ذکر الله مروتی با اشاره به اینکه نکته دیگر این که استاد مربوطه چند جلسه اول را به صورت حضوری برگزار کرده و با شیوع ویروس کرونا تمامی کلاس ها به صورت مجازی برگزار شد، افزود: درس توانبخشی جزو دروس عملی و تکلیف محور هست که با بازدید از مراکز توانبخشی سر فصل کامل می‌شود و به دلیل کرونا هم بازدید منتفی شده است.

وی با بیان اینکه نکته مهمتر این که نظر و پیگیری یک دانشجو آن هم بعد از فارغ التحصیلی معیار مناسبی برای ارزیابی و تصمیم‌گیری نیست، تصریح کرد: در عین حال بنده هر سؤالی و موردی باشد بر حسب وظیفه به عنوان معاونت آموزشی دانشکده پیگیر مسایل دانشجویان دانشکده علوم انسانی  هستم.

انتهای پیام/۲۳۰۸/م


 2021-12-02 10:04:54

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا