خوزستان

فارس من| پروژه ایمن سازی محور اهواز هفتکل تا پایان سال آینده به بهره برداری خواهد رسید

به گزارش برگزیده های ایران از اهواز، سامانه «فارس من» با هدف پیگیری مستقیم مسائل و مشکلات مردم راه‌اندازی  شده است و در سریع‌ترین زمان به پیگیری موارد اعلامی می‌پردازد.

« جاده مرگ اهواز به هفتکل و باغملک را ترمیم کنید» یکی از عناوینی بود که از طریق مخاطبان در سامانه فارس من به ثبت رسید که موضوع را پیگیری کردیم.

رضا رضایی، مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان امشب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس ضمن اشاره به بازدید امروز خود از محور بن جعفر اظهار کرد: این پروژه نزدیک به سه کیلومتر است و عملیات اجرایی آن از سال گذشته آغاز شده بود که به علت عدم تامین منابع لازم دچار توقف شده بود.

وی افزود: پس از پیگیری‌ها تخصیص اعتباری ۶ و نیم میلیاردی را برای آن پیش‌بینی کردیم و انشالله طی چند روز آینده پرداخت خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان عنوان کرد: پس از پرداخت، مدیریت اجرایی پروژه آغاز خواهد شد تا انشالله طی ۳ ماه آینده به بهره‌برداری برسد.

وی افزود: البته یک سری معارض نیز وجود دارد که فرماندار قول برطرف کردن آن را داده‌اند تا مانعی جهت عملیات اجرایی وجود نداشته باشد.

رضایی ضمن اشاره به بازدید از جاده میانرود بیان کرد: این جاده به طول پنج کیلومتر است که ۱۴ میلیارد تومان قرارداد دارد که سه کیلومتر آن با موانع مواجه است و فرماندار پیگیر حل مشکلات آن هستند.

وی افزود: مشکلات مربوط به فیبر نوری و اراضی مربوط به کشاورزان نیز در حال حل شدن است.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: پروژه‌ی دزفول شوشتر از اولویت‌های اداره کل راه و شهرسازی است اما متاسفانه از سمت دزفول معارض‌های فراوانی دارد که ناچار شدیم آن را از سمت دیگر آغاز کنیم.

وی افزود: عملیات اجرایی در دست انجام است اما متاسفانه شرایط اقتصادی کشور و مدیریت منابعی که با آن مواجه هستیم سرعت عملیات اجرایی را تا حدی کاهش داده که ما نیز از آن راضی نیستیم که البته با دستور رئیس جمهور و آقای مخبر و پیگیری‌های استاندار منابع خوبی برای این پروژه در نظر گرفته شده است.

رضا رضایی در خصوص جاده اهواز به هفتکل گفت: ۵۰ درصد عملیات اجرایی این پروژه به طول ۲۶ کیلومتر توسط شرکت ساخت وزارت راه و شهرسازی در حال انجام است.

وی بیان کرد: ۵۰ درصد مابقی پروژه نیز تا پایان سال آغاز خواهد شد و طبق پیش بینی‌ها تا پایان سال ۱۴۰۱ شاهد بهره‌برداری آن خواهیم بود.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا