فارس

فجر شهید سپاسی فردا میزبان گل‌گهر خواهد بود

به گزارش برگزیده های ایران از شیراز، سرمربی فجر شهید سپاسی در نشست خبری پیش از این مسابقه که نخستین میزبانی شیراز در لیگ برتر خواهد بود، از حضور این تیم با تمام قوا خبر داد.

کلانتری با بیان اینکه هر دو تیم بازی سختی خواهند داشت، اظهار داشت: تیم فجر تیمی سختکوش با بازیکنان با انگیزه است و برای کسب برتری مقابل گل گهر به میدان خواهد رفت.

مربی گل‌گهر نیز در نشست خبری پیش از این بازی اظهار داشت: از زمانی که با زمین حافظیه مواجه شدیم، تاسف خوردیم و متولیان این اتفاق باید پاسخگو باشند.

مجتبی سرآسیایی گفت: برای یک نبرد سخت مقابل فجرسپاسی آماده‌ایم و می‌دانیم مقابل یک تیم جوان و فیزیکی بازی داریم و خودمان را برای این بازی آماده کرده‌ایم.

او ادامه داد: نمی‌خواهیم تیم فجر را به واسطه نامناسب بودن ورزشگاه حافظیه زیر سوال ببریم، چون می‌دانیم آنها هم از این شرایط ضربه می‌خورند بلکه متولیان این اتفاق باید پاسخگو باشند.

مربی گل‌گهر افزود: ما در رابطه با لیگ برتر ۱۴۰۰ و ارتقای سطح کیفی مسابقات صحبت می‌کنیم؛ تیم‌ها به هزار شکل برنامه‌ریزی می‌کنند، اما هضم این مساله و کیفیت پایین چمن برای ما مشکل است و امیدوارم در آینده شرایط مطلوب شود.

او ادامه داد: شرایط گل‌گهر در لیگ مشخص است و ما برای یک هدف بزرگ در لیگ می‌جنگیم.

سرآسیابی تاکید کرد: امیدواریم با تلاش و همدلی تیم و باشگاه به این مهم دست پیدا می‌کنیم.

او‌ گفت: در این بازی محروم و مصدوم نداریم، اما یکی دو بازیکن‌مان در تمرینات تیم ملی امید بازی می‌کنند که برای آن‌ها آرزوی موفقیت داریم.

گفتنی است دیدار دو تیم فجر سپاسی و گل‌گهر در قالب هفته دوم لیگ برتر فوتبال فردا (دوشنبه) از ساعت ۱۶ در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/س


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا