خوزستان

فراهم کردن عرصه‌های پویایی بسیج ضروری است

به گزارش برگزیده های ایران از اهواز، سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان در رابطه با هفته بسیج در استان اظهار کرد: هفته بسیج یادآور مجاهدت‌ها، ایثارگری‌ها و خدماتی است که بسیج در چهل و دو سال گذشته برای انقلاب اسلامی و مردم انجام داد و در این هفته باید یادآوری شوند.

وی افزود: بسیج در نابودی و دفع دشمن در هشت سال دفاع مقدس نقشی محوری داشت و در کنار ارتش و سپاه مجاهدت‌های بیشماری را شاهد بودیم و شهدای والامقامی به انقلاب اسلامی و مردم تقدیم کرد.

فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان عنوان کرد: جانبازان عزیز، رزمندگانی که آسیب دیدند و آزادگانی که سالیان متمادی در زندان‌های رژیم بعث سختی‌ها کشیدند همه، پرونده‌های درخشانی از مجاهدت‌های بسیجیان عزیز است.

وی افزود: بعد از جنگ نیز شاهد حضور بسیجیان در عرصه‌های سخت بودیم؛ در سیل، زلزله و مشکلات و بحران‌های که برای مردم پیش می‌آید، بسیج همواره پیش‌قدم است و به صورت خودجوش از ابتدای هر سختی‌ایی که برای مردم اتفاق می‌افتد در صحنه حضور دارند.

شاهوارپور بیان کرد: امروز، جوانان و نوجوانان ما باید از فرهنگ بسیجی درس بگیرند؛ امام (ره) در سال ۱۳۵۸ این شجره طیبه را ایجاد کردند چون آینده و تهدیدها و توطئه‌ها را می‌دید که دشمنان ما دست‌بردار نیستند.

وی افزود: الحمدلله تا به الآن بسیج اقدامات گسترده‌ایی را انجام داده است و تلاش‌های بیشماری نیز صورت گرفته و مردم نیز روز به روز ضرورت حضور بسیج را بیشتر درک می‌کنند.

فرمانده سپاه ولیعصر (عج) عنوان کرد: امروزه شاهدیم که بسیجیان در تمام صحنه‌های خدمت‌رسانی کرونا حضور دارند و شبانه‌روز در مراکز واکسیناسیون، طرح شهید سلیمانی، بیمارستان‌‌ها و هر عرصه‌ای که نیاز به خدمت هست وارد می‌شوند و بی‌هیچ چشم‌داشتی این خدمات را انجام می‌دهند.

وی افزود: همواره تهدید وجود دارد و دشمنان ما در کمین‌ و در تلاش هستند تا آسایش و امنیت مردممان را بر هم بزنند به همین دلیل حضور در صحنه و پویایی بسیج یکی از ضرورت‌هایی است که همواره باید عرصه‌های آن فراهم شود.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا