تبلیغات

فروش جوجه تورنگ طلایی

فروش جوجه تورنگ طلایی

 

جوجه شتر مرغ ۲۰ روزه

در حال حاضر پرورش جوجه شتر مرغ ۲۰ روزه در سراسر جهان طرفداران بسیاری پیدا کرده است. اگر تمایل دارید این جوجه را سفارش و پرورش دهید، رژیم غذایی آن‌ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. جوجه شتر مرغ ۲۰ روزه به رژیم غذایی حاوی پروتیئن نیاز دارد. اگر هدف شما پرورش جوجه شترمرغ تخمگذار است، میزان پروتیئن مصرفی آن‌ها باید ۲۲ تا ۲۳ درصد درنظر گرفته شود که با افزایش سن این میزان نیز تغییر می‌کند. در محل پرورش جوجه شتر مرغ ۲۰ روزه هرگز از یونجه و خاک اره در کف قفس استفاده نکنید، زیرا احتمال خوردن و افزایش مرگ و میر در آن‌ها زیاد است. حتماً جوجه شترمرغ‌ها را با پدهایی که قابل خوردن نسیتند، تمیز کنید.

 

جوجه شتر مرغ یک ماهه

قیمت فروش جوجه شتر مرغ یک ماهه بهترین نوع برای خرید و شروع پرورش شتر مرغ است. در این زمان جوجه‌ها به اندازه کافی رشد کرده و از زمان مرگ و میر آن‌ها گذشته است. پس اگر مبتدی هستید، یک ماهگی بهترین زمان خرید جوجه شتر مرغ برای شماست. جوجه شتر مرغ یک ماهه دارای وزنی حدود ۴ کیلوگرم است. اولین دوز واکس جوجه شترمرغ پس از ۱۵ ماهگی تزریق شده و دو هفته بعد از آن تکرار می‌شود. البته توجه داشته باشید که لازم است جوجه شتر مرغ یک ماهه را از یک منبع معتبر خرید نمایید.

جوجه شتر مرغ دو ماهه

یکی دیگر از بهترین گزینه‌های پرورش جوجه شتر مرغ برای مبتدیان، خرید جوجه شتر مرغ دو ماهه است. جوجه شتر مرغ دوماهه و سالم دارای وزنی حدود ۹ تا ۱۲ کیلوگرم می‌باشد. شما می‌توانید با درنظر گرفتن شرایط لازم و با خرید از مراکز معتبر، جوجه شتر مرغ دو ماهه را تهیه کرده و برای پراوری و تخمگذاری آن‌ها را پرورش دهید.

جوجه شتر مرغ سه ماهه

جوجه شتر مرغ سه ماهه از دیگر گزینه‌های معتبر برای پرورش دهندگان شتر مرغ است و قیمت مناسبی نیز دارد. جوجه شتر مرغ در سن سه ماهگی دارای وزنی حدود ۱۷ تا ۲۰ کیلوگرم بوده و قد آن به عواملی مانند شرایط پرورش و نژاد آن بستگی دارد. در فروش جوجه شتر مرغ معمولاً نژاد، قد و وزن، ظاهر و سلامت آن‌ها آن‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است. کارشناسان ما در نغمه تورنگ طلایی ابتدا تمامی این موارد را بررسی کرده، سپس قیمت اصلی جوجه شتر مرغ سه ماهه را به خریداران ارائه می‌دهند.

شتر مرغ مولد

خرید و فروش شتر مرغ مولد (شتر مرغ یک سال با بالا) زمانی مناسب برای رشد کسب و کار و رسیدن به بازدهی مناسب در پرورش این نوع پرنده است. در حال حاضر خرید شتر مرغ مولد دارای ریسک کمتری نسبت به انواع دیگر است. پیشنهاد می‌کنیم حتماً اگر قصد خرید و پروش شتر مرغ مولد را دارید از مراکز معتبر در این زمینه اقدام به خرید نمایید، زیرا تغذیه و سلامت جوجه شتر مرغ‌ها در سنین پایین و تکمیل دوره واکسیناسیون از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. لازم است شترمرغ‌های مولد تحت کنترل باشند تا مشخص شود کدام مولد فرآیند تخم گذاری را آغاز کرده است و هر تخم متعلق به کدام مولد است. تاریخ تخمگذاری، شماره مولد و خانواده، جهت کنترل میزان باروری در مولد‌ها باید یادداشت شود.

جوجه گوشتی یک روزه نژاد کاب

جوجه گوشتی کاپ رابرت سی کاب در سال ۱۹۱۶ در یکی از ایالات آمریکا کمپانی به نام کاب را به جهت پرورش جوجه یک روزه گوشتی تاسیس کرد و ایشان در سال ۱۹۳۵ بعنوان بزرگترین پرورش دهنده مرغ گوشتی معرفی شد. از آن پس ایشان تصمیم به اصلاح نژاد جوجه گوشتی به جهت وزن گیری بالا و کمتر شدن ضریب تبدیل به جهت افزایش سود و کاهش هزینه پرورش در این کمپانی فعالیت خود آغاز کرد.

در دهه ۱۹۶۰ ایشان موفق به ثبت برندی از یک نژاد جوجه گوشتی به نام نژاد کاب شد و از آن پس شروع به فروش و عرضه این نژاد از جوجه گوشتی کاپ به بازارهای اروپا و سپس آمریکای جنوبی و آفریقا و در نهایت به آسیا شد. هم اکنون نژاد کاب یکی از گسترده ترین و برترین سویه های جوجه یک روزه گوشتی در سراسر جهان است.

نژاد کاب دارای سرعت متابولیسم بالاتری نسبت به نژادهای دیگر جوجه گوشتی است، به همین خاطر ساعات خاموشی و هوادهی آن نیز به همان نسبت، بیشتر می‌شود و باید روی سیستم تهویه و برنامه نوری برای نژاد کاپ مرغ گوشتی دقت ویژه‌ای داشت و از آن نباید غفلت کرد.

مزایا جوجه گوشتی نژاد کاب

جوجه گوشتی نژاد کاب دارای عدد ضریب تبدیل ۱.۸ است که در مقایسه با سویه های دیگر جوجه گوشتی تقریبا عدد ضریب تبدیل مناسبی دارند و همچنین وزن گیری جوجه گوشتی نژاد کاب در سن ۴۲ روزگی ۲۷۰۰ گرم می باشد.

از جمله مزیت های جوجه گوشتی ۱ روزه نژاد کاب بهره وری بالا و کمترین میزان چربی در بدن این نژاد از جوجه گوشتی در طول دوران پرورش است. همچنین جوجه گوشتی نژاد کاب از لحاظ احتیاجات غذایی در جیره تشکیل دهنده ی آن به میزان ۱.۵ الی ۲ درصد پروتئین خام کمتری نیازمند است که این امر سبب کاهش هزینه تولید و کاهش نرخ خوراک این نژاد از جوجه گوشتی شده است.

از دیگر مزایای این نژاد جوجه گوشتی یک روزه کم بودن اختلاف وزن گیری بین مرغ و خروس از این نژاد از مرغ گوشتی می باشد که این امر سبب کاهش رقابت جوجه ها در سالن و کاهش غیر یکنواختی در گله های پرورش جوجه گوشتی خواهد شد.

معایب جوجه گوشتی نژاد کاب

از معایب جوجه گوشتی نژاد کاب می توان به نیاز بالای هوادهی و اکسیژن خواهی زیاد آن اشاره کرد که در صورت عدم هوادهی و اکسیژن رسانی و تهویه نا مناسب سالن های پرورش جوجه گوشتی سبب ایجاد عارضه آسیت در طول دوران پرورش این نژاد از جوجه گوشتی بر خواهیم خورد.

قیمت جوجه گوشتی ۱روزه نژاد کاب

شرکت نغمه تورنگ طلایی عرضه کننده کلیه نژادهای جوجه گوشتی از جمله جوجه یکروزه گوشتی نژاد کاب به سراسر کشور در کوتاه ترین زمان ممکن می باشد. جهت استعلام قیمت و مشاوره و خرید هر چه سریع تر با تیم تخصصی ما تماس حاصل فرمایید تا از مشاوره و قیمت و سایر خدمات ما از جمله فروش دان جوجه یک روزه گوشتی کاب در دوره های مختلف و فروش تجهیزات سالن های پرورش جوجه گوشتی بهره مند شوید.

رژیم غذایی جوجه اردک

فروش جوجه اردک تامین غذای جوجه اردک در هفته‌های اول، تاثیر زیادی در رشد و سلامت آن دارد. اگر اردک می‌خرید تا آن را در کنار مرغ و جوجه‌های خود پرورش دهید، خوشحال می‌شوید بدانید که اردک‌ها می‌توانند خوراک لایه‌ای مرغ را بخورند. اگر فقط اردک پرورش می‌دهید، خوراک تجاری پرندگان آبزی یک رژیم غذایی مناسب برای جوجه اردک‌هاست. جوجه اردک‌ها را می‌توان با غذای اولیه جوجه‌های بدون دارو تغذیه کرد.

جوجه اردک‌ها نسبت به جوجه‌های دیگر به نیاسین بیشتری نیاز دارند زیرا نیاسین برای رشد و افزایش مقاومت پاهای اردک لازم است، بنابراین می‌توانید مقداری جو دوسر خام به رژیم غذایی آن‌ها اضافه کنید. البته اردک‌هایی که در حیات وحش زندگی می‌کنند، نیاسین مورد نیاز خود را از طبعیت تامین می‌کنند. به طور کلی جوجه اردک غذای خمیر شده را ترجیح می‌دهد.

یکی از متخصصین علم دامپزشکی بیان کرده‌است که سیستم گوارش اردک برای هضم خرده نان طراحی نشده است؛ یعنی در واقع بدن آنها قادر به انجام این پروسه نیست. استفاده از خرده نان برای تغذیه می‌تواند مشکلات زیادی را برای این پرنده به وجود آورد.

خرید و فروش جوجه اردک

چه برای پرورش و مصرف گوشت قصد خرید جوجه اردک را دارید چه برای تخمگذاری، خرید اردک نسبتاً ساده است، اما چند نکته وجود دارد که باید در نظر داشته باشید. قبل از اینکه به دنبال مکانی برای خرید اردک‌های خود بگردید، باید بفهمید که کدام نژاد را می‌خواهید.

بیشتر نژادهای اردک از نظر خلق و خو و قوام تخمگذاری بسیار شبیه به هم هستند، بنابراین انتخاب شما ممکن است بر اساس ظاهر نژاد و یافتن آن آسان باشد. بهتر است قبل از اقدام برای خرید جوجه اردک، به خوبی در مورد نژاد و انواع آن تحقیق کرده و جوجه اردک را براساس هدف مورد نظر خود سفارش دهید.

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا