مازندران

فعالیت‌های بنیاد برکت از جنس بسیج است

به گزارش برگزیده های ایران از شهرستان ساری، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی صبح امروز در نشستی با ترکمان مدیرعامل بنیاد برکت کشور با گرامیداشت هفته بسیج، اظهار کرد: این نوع فعالیت‌های بنیاد برکت از جنس فعالیت بسیج است؛ این روحیه، انگیزه، انسان‌دوستی و خدمت‌رسانی نشان بسیجیان است.

وی افزود:  یکی از برکات کرونا همین بود که این نهادهای مبارک خودشان را به جامعه به‌خوبی نشان دادند و واقعا وارد حوزه خدمت‌رسانی شدند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه نهادهای خدمت‌رسان از بسته‌های معیشتی و انواع کمک‌ها گرفته وارد میدان شدند، اضافه کرد:  این نهادها گروه‌های جهادی را برای شناسایی نیازمندان و توزیع بسته‌های معیشتی راه‌اندازی کردند که  یکی از پایگاه‌ها مصلای نماز جمعه بود، به‌طوری‌که گروه‌های جهادی شبانه‌روز مشغول به کار بودند و جنب‌وجوش خوبی اتفاق افتاد که در واقع باید گفت جنس بسیج همین است.

 

این مسوول با اعلام اینکه خدا را شاکریم این نهادها هم به توصیه مقام معظم رهبری بسیار خوب ورودی پیدا کردند، تصریح کرد: در بحث اشتغال‌زایی و سایر خدمات تلاش های خیلی خوب خودشان را نشان دادند البته شاید گاهی رگه‌های ضعیفی از این رویکرد وجود داشت که خدمات و کمک‌های مردمی چنین نهادی در مجموعه خدمات و کمک‌های مردمی ویژه شود ولی سعی داشتیم به نام این نهادها گفته شود و مردم بدانند که این نهادها چه خدماتی انجام دادند.

محمدی لائینی با اشاره به خدمات برجسته  بنیاد برکت و ستاد اجرایی فرمان امام راحل، اظهار کرد: در حال حاضر افکار عمومی خاطره‌ای خوب و تلقی رضایت‌مندانه‌ای را از خدمات این نهادها دارند که جای تقدیر دارد که امیدواریم با مدیریت بهتر برغنای آن افزوده شود.

 

وی با تاکید بر اینکه عدالت و یاری نیازمندان همواره سرلوحه نهادهایی همچون بنیاد برکت باشد، خاطرنشان کرد: رویه اینگونه نهادها باید اینگونه باشد که حق دادنی باشدو البته کمک به نیازمندان
عادلامه، به راحتی و سهولت باشد.

نماینده ولی فقیه در مازندران،دستگیری از نیازمندان عبادت بزرگی دانست و  بر پیوست فرهنگی و عدالت و عمران و آبادانی فعالیت‌ها تاکید کرد.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج/م


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا