خوزستان

فعالیت سه شیفته بنیاد مسکن جهت بازسازی مناطق زلزله‌زده/ کارها با فوریت در حال پیگیری است

به گزارش برگزیده های ایران از اهواز، اکبر نیکزاد، رئیس بنیاد مسکن کشور امروز در حاشیه بازدید از روستای زلزله‌زده سرشط اندیکا اظهار کرد: از همان دقایق ابتدایی که استان خوزستان و منطقه اندیکا دچار حادثه زلزله شد همه مسوولین با فوریت وارد عمل شدند.

وی افزود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز سریعا وارد عمل شد و در منطقه حضور پیدا کرد و بحث تشکیل پرونده و ارزیابی خسارت را انجام داد.

رئیس بنیاد مسکن کشور عنوان کرد: دستور رئیس جمهور بر این بود که بحث بازسازی به فوریت آغاز شود و بنیاد مسکن در انتظار مصوبات نماند چرا که ممکن است مصوبات پس از چند روز انجام شود.

وی افزود: براساس همین دستور، بنیاد مسکن وارد عمل شد و ما حدود سه هزار واحد خسارت‌دیده داریم که یک هزار واحد نیازمند تخریب و بازسازی و دو هزار واحد با تامین اعتبارات قابلیت تعمیر را دارا می‌باشد.

نیکزاد بیان کرد: همکارانمان از بنیاد مسکن کشور چندین روز در این منطقه مستقر شدند و بنیاد مسکن استان از همان ساعات اولیه حضور داشتند؛ الحمدلله تشکیل پرونده واحدها نهایی شده است و امروز قرار بر این است که انشالله آواربرداری واحدها آغاز شود.

رئیس بنیاد مسکن کشور گفت: بحث تامین و ارسال مصالح طی جلساتی که در تهران برگزار شد و با به میدان آمدن شرکت‌های بنیاد انجام شده است و مقداری از مصالح اعم از میله‌گرد در مسیر است و در حال حمل به منطقه است.

وی افزود: بحث بازسازی مناطق زلزله‌زده از امروز آغاز می‌شود و بایستی به فوریت به اتمام برسد اما در برخی مناطق مثل روستای سرشط فرصت آنچنانی نداریم و احتمالا تا چهل روز دیگر، سرمای هوا اجازه‌ی کار را نخواهد داد به همین دلیل در برخی مناطق مثل این روستا مسئول ستاد انتخاب کرده‌ایم و قرار بر این است که دوستان با جدیت و سه شیفته کار کنند تا قبل از ورود به فصل سرما واحدهای مردم آماده شود.

انتهای پیام/ع


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا