فارس

فعالیت مجدد ۹۵ جایگاه سوخت در فارس به دنبال رفع اختلال در شبکه توزیع

به گزارش برگزیده های ایران از شیراز، در پی توقف فعالیت برخی از جایگاه‌های عرضه سوخت در روز جاری و اعلام روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی مبنی‌ بر بروز مشکل فنی در سامانه هوشمند سوخت، چند ساعت امکان سوخت‌گیری در برخی از جایگاه‌های عرضه سوخت استان فارس با اختلال مواجه شد.

به دنبال آن، عرضه سوخت خارج از سیستم سامانه سوخت با نرخ دوم در حال انجام است که در شیراز نیز حدود نیمی از جایگاه‌ها به روال طبیعی بازگشته و در حال ارائه سوخت به مردم هستند.

بنا بر اعلام شرکت پخش فرآورده‌های نفتی، فرآورده به میزان کافی در انبارهای نفت و جایگاه‌ها وجود دارد و جای نگرانی نیست.

نیمی از جایگاه‌های سوخت در شیراز فعال شدند

مشاهده میدانی خبرنگار فارس در شیراز، حاکی از آن است که توزیع سوخت در جایگاه‌های بلوار تخت جمشید، پارامونت، فلکه دانشجو و جایگاه سوخت جهان نما همچنین تعداد دیگری از جایگاه‌های عرضه سوخت در شیراز به روال عادی بازگشته و رانندگان امکان سوخت‌گیری یافته‌اند همچنین تردد خودروها در جایگاه‌ها روان بوده و شرایط مساعدی برقرار است.

تلاش برای برقراری شرایط طبیعی به سایر جایگاه‌ها از سوی شرکت فراورده‌های نفتی فارس ادامه دارد.

در همین راستا، مسئول روابط عمومی شرکت فراورده های نفتی فارس به خبرنگار فارس گفت: این اختلال به صورت سراسری و کلی ایجاد شد و وزارت نفت پیگیری را جهت رفع کامل این مشکل انجام می‌دهد.

 غلامی ادامه داد: به دنبال اختلال سامانه سوخت‌گیری در استان فارس، امروز تیم های تخصصی با در نظر گرفتن شرایط اضطراری، به بررسی پرداخته و متوجه شدند سامانه آفلاین شده و خارج از مدار قرار گرفته است که در این شرایط، امکان استفاده از کارت سوخت فراهم نیست.

وی بیان کرد: با تلاش این تیم، تاکنون تعدادی از جایگاه‌های سوخت به مدار بازگشتند و عرضه بنزین به روال طبیعی بازگشته است.

مسئول روابط عمومی شرکت فراورده نفتی فارس خاطرنشان کرد: در حال حاضر همشهریان می‌توانند به صورت آزاد، بنزین دریافت کنند.

غلامی اظهار داشت: از تعداد ۲۹۶ جایگاه سوخت در سطح استان فارس تاکنون ۹۵ جایگاه به مدار بازگشته همچنین در شهر شیراز نیز از ۵۵ جایگاه سوخت، ۲۲ جایگاه به مدار بازگشت و مشغول ارائه سوخت به همشهریان است.

انتهای پیام/س


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا