Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
فعالیت ۱۵۰ کارگاه فعال تولیدات چرمی در سطح استان لرستان - خبرگزاری برگزیده های ایران
لرستان

فعالیت ۱۵۰ کارگاه فعال تولیدات چرمی در سطح استان لرستان

فعالیت ۱۵۰ کارگاه فعال تولیدات چرمی در سطح استان لرستان

به گزارش برگزیده های ایران لرستان ،عطا حسن‌پور با اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای ترویج صنایع دستی در رشته های مختلف صنایع دستی ۱۵۰ کارگاه چرم‌دوزی در استان فعالیت می کنند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان با بیان اینکه در این تعدادکارگاه بیش از ۲۰۰ هنرمند مشغول به کار هستند افزود: سالانه ۱۵ هزار قطعه تولیدات چرمی در استان تولید و روانه بازارهای داخلی و خارجی می شود.

وی میزان فروش سالانه تولیدات محصولات جرمی را حدود ۲ میلیارد ریال عنوان و بیان داشت: هنرمندان دست‌سازه‌های چرمی لرستان، سال‌جاری در ۱۵ نمایشگاه استانی و ملی مشارکت داشته‌اند.
حسن‌پور در خصوص حمایت از هنرمندان این رشته نیز بیان کرد: در این راستا هنرمندان صنایع دستی در رشته چرم‌دوزی حدود یک میلیارد ریال تسهیلات دریافت کرده‌اند.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان اضافه کرد: عمده مشکلات هنرمندان فعال در رشته‌های چرمی کمبود مواد اولیه، نبود سرمایه کافی و عدم دسترسی به بازارهای هدف است که با برنامه‌ریزی‌ و رهکارهای مناسب درصدد رفع این مشکلات هستیم.

۴۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا