کردستان

فوت ۱۵ کردستانی به دلیل غرق‌شدگی/کاهش ۴۰ درصدی فوت‌شدگان حوادث غرق‌شدگی

بهتاش خانی‌آباد مدیرکل پزشکی قانونی استان کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار برگزیده های ایران در سنندج اظهار کرد: ۱۵ نفر به دلیل غرق‌شدگی در ۸ ماهه سال‌جاری در استان کردستان جان خود را از دست داده‌اند که ۱۲ نفر آنان مرد و ۳ نفر زن بودند.

به گفته مدیرکل پزشکی قانونی استان کردستان، تعداد غرق‌شدگان در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۰ درصد کاهش داشته است.

صدرو جواز دفن برای ۸۰۰ نفر در پزشکی قانونی کردستان

مدیرکل پزشکی قانونی استان کردستان با بیان اینکه در ۸ ماهه امسال ۸۲۰ نفر فوتی در ادارات پزشکی قانونی استان کردستان معاینه شده‌ و برای آنان جواز دفن صادر شده است.

وی خاطرنشان کرد: براساس آمار، این میزان در سال گذشته ۸۲۱ نفر شامل ۶۵۸ نفر مرد و ۱۶۳ نفر زن بوده است.

۲۳ هزار نفر در ادارات پزشکی قانونی کردستان معاینه شدند

مدیرکل پزشکی قانونی استان کردستان ادامه داد: در ۸ ماهه امسال ۲۳ هزار و ۲۹۷ نفر به صورت سرپایی در ادارات پزشکی قانونی استان معاینه شده‌اند که این تعداد در سال گذشته ۲۲ هزار و ۲۳ نفر بوده است.

خانی‌آباد از افزایش پنج درصدی مراجعین سرپایی به ادارات پزشکی قانونی در استان خبر داد و گفت: در ۸ ماهه امسال ۱۶ هزار و هفت نفر مرد و ۷ هزار و۲۹۰ نفر زن برای معاینه سرپایی به پزشک قانونی مراجعه نموده‌اند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان کردستان همچنین تصریح کرد:در ۸ ماهه سالجاری ۲۲ نفر بر اثر سوء مصرف مواد مخدر در استان کردستان جان خود را از دست داده‌اند که نسبت به ۲۷ نفر فوت شدگان مدت مشابه سال قبل ۱۸ درصد کاهش یافته است.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا