زنجان

قاتلین نزاع دسته‌جمعی دستگیر شدند

جعفر رحمتی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار برگزیده های ایران در زنجان اظهار کرد: دو روز قبل درگیری خونین در یکی از باغات استان رخ داده بود که منجر به قتل ۲ نفر شد.

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان با بیان اینکه علت این درگیری و قتل بد نگاه کردن بوده است، اضافه کرد: در نتیجه این درگیری یک پدر و پسر با استفاده از سلاح شکاری غیرمجاز و ضربات چاقو کشته شده و سپس از محل وقوع جنایت متواری شدند.

وی با اشاره به اینکه روز گذشته هر دو قاتل این درگیری دستگیر و روانه بازداشتگاه شدند، گفت: تحقیقات و بررسی های فنی و تخصصی پلیس در خصوص چگونگی رخداد این حادثه خونین در حال انجام است تا زوایای پنهان این جنایت بیشتر آشکار شود.

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان افزود: همه آلات به کار رفته در این قتل غیر مجاز بوده و دو نفر متهم در این بحث دستگیر و در بازداشت موقت به سر می‌برند.

وی با اشاره به اینکه از اول سال تاکنون همه قتل‌ها کشف‌شده است، افزود: از ابتدای سال ۴ قتل در زنجان رخ داده که همه موارد کشف شده است.
رحمتی ضمن تاکید بر کنترل خشم در وقوع حوادث گفت: گاها به خاطر عصبانیت لحظه‌ای اتفاقات تلخی رخ می‌دهد که موجب پشیمانی می‌شود.

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان ضمن تأکید بر کنترل خشم و خویشتن‌داری بیان کرد: شاهد این هستیم که درگیری‌های کوچک منجر به فوت یکی از طرفین دعوا می‌شود و این مسئله به این دلیل است که فرد نمی‌تواند خشم خود را کنترل کند.

انتهای پیام/۷۳۰۰۵


 2021-11-06 02:39:33

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا