سیستان و بلوچستان

قاچاقچی کالا در چابهار ۱۱ میلیارد ریال جریمه شد

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از زاهدان به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان حیدر میرزایی اظهار کرد: مامورین مستقر در ایست بازرسی شهید یداللهی شهرستان چابهار در راستای مبارزه با پدیده قاچاق کالا و ارز در حین کنترل ترددها در بازه زمانی ۱۰ روزه در بازرسی های به عمل آمده از ۴ دستگاه خودروی  تریلی  جمعا مقدار ۷۵ هزار لیتر روغن مایع خوراکی از داخل گالن های ۲۰ لیتری و مقدار  ۷۷ تن ۱۴۰ کیلوگرم روغن مایع خوراکی داخل قوطی های ۵ کیلوگرمی کشف کردند.

 وی بیان کرد: در همین راستا خودروها توقیف و رانندگان متخلف جهت تحقیقات به همراه پرونده متشکله به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان چابهار معرفی شدند.

میرزایی افزود: پس از ارجاع پرونده ها و معرفی رانندگان متخلف به شعبه رسیدگی کننده در تعزیرات حکومتی شهرستان چابهار در بررسی و تحقیقات به عمل آمده از رانندگان و استعلامات صورت گرفته  مشخص شد مالک هر چهار محموله کشف شده یک شخص است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: از همین حیث مالک روغن های کشف جهت تحقیقات بیشتر طی برگه احضاریه به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان چابهار دعوت شد.

حیدر میرزایی گفت: رئیس شعبه صالح به پرونده با عنایت به اقرار مالک کالاهای کشف شده و استعلامات انجام گرفته و عدم ارائه مدارک و مجوزهای قانونی اتهام قاچاق کالا را محرز دانست و از همین حیث متخلف را علاوه بر ضبط روغن های کشف شده به میزان ۱۱ میلیارد و ۱۹۳ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.

انتهای پیام/۳۱۳۹


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا