آذربایجان شرقی

قلع و قمع ۱۰۰ ساخت و ساز غیرمجاز در ورودی شرق تبریز

قلع و قمع ۱۰۰ ساخت و ساز غیرمجاز در ورودی شرق تبریز

به گزارش برگزیده از تبریز، سیاوش فتح اللهی یادآور شد: شهرداری منطقه ۵ هم از طریق واحد خدمات شهری و هم با حکم قضایی از طریق واحد حقوقی و اجرای احکام نسبت به برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز اقدام می کند.

وی با اشاره به آمار عملکرد منطقه ۵ از ابتدای سال جاری تاکنون در حوزه برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز تصریح کرد: همکاران واحد پیشگیری و رفع تخلفات شهری این منطقه طی پنج ماه گذشته ۵۹ مورد ساخت و ساز غیرمجاز صورت گرفته را راسا تخریب و به حالت اولیه بازگردانده اند.

شهردار منطقه ۵ اظهار داشت: علاوه بر این، طی همین مدت ۲۱ مورد از مصالح پای کار شامل بلوک و سیمان و آهن آلات جمع آوری و از تداوم ساخت و ساز جلوگیری شده است.

فتح اللهی با اشاره به قرار گرفتن حوزه منطقه ۵ در ورودی شرق تبریز یادآور شد: عمده ساخت و سازهای غیرمجاز در مناطق حریم شهری شامل آرپا دره سی، جاده تهران و سبز دشت صورت می گیرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه علاوه بر خدمات شهری، واحد حقوقی و اجرای احکام نیز از طریق احکام قضایی نسبت به تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز اقدام می کنند خاطرنشان کرد: بر این اساس برای نخستین بار عملیات تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز و آزادسازی حریم بستر مهرانه رود از چهارم تیرماه آغاز شده و همچنان تا آزادسازی مسیر تداوم خواهد داشت.

شهردار منطقه ۵ با بیان اینکه تاکنون تاکنون ۲۱ ساخت و ساز غیرمجاز شامل ویلاهای دیوارکشی یا املاک فنس کشی شده در مسیر مهرانه رود تخریب شده است گفت: عملیات آزادسازی حریم بستر مهرانه رود از مسیر برج خلعت پوشان آغاز شده و تا سه راهی اهر تداوم می یابد.

۴۶

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا