بوشهر

قنبری: به این مسابقه به چشم یک بازی تدارکاتی نگاه می‌‌کردیم/داور یک پنالتی ما را ندید

به گزارش برگزیده های ایران از بوشهر، محمد مهدی قنبری پس از شکست شاهین شهرداری بوشهر مقابل نفت مسجد سلیمان در ضربات پنالتی دیدار مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اظهار داشت: این صحبت من تکراری است اما با توجه به شرایطی که داشتیم بنابر دلایلی در بازی با مس کرمان نتوانستیم حاضر شویم. برای اینکه دیدارمان با نفت به ۱۲۰ دقیقه برود، از استراتژی استفاده از نفراتی که کمتر در لیگ از آنها بهره بردیم استفاده کردیم. یکی دو بازیکن مصدوم هم داشتیم و با حدود ۸۰ درصد بازیکنانی که کمتر در لیگ یک بازی کردند مقابل نفت وارد میدان شدیم زیرا به این مسابقه به چشم یک بازی تدارکاتی نگاه می‌‌کردیم.

وی ادامه داد: می‌خواستیم در فاز دفاعی مشکلات خود را برطرف کنیم. به اهداف‌مان از بازی با نفت رسیدیم اما ضربات پنالتی همین است. خستگی بچه‌ها هم مزید بر علت شد که در پنالتی‌ها دچار مشکل شویم. با وجود از دست دادن دو پنالتی دلیلی ندارد بگوییم بچه‌ها بد بازی کردند. به آنچه می‌خواستیم رسیدیم و امیدوارم با این بازی باکیفیتی که با تیم ناقص‌مان مقابل نفت انجام دادیم، تیم ما در لیگ یک بماند.

سرمربی تیم شاهیم شهرداری بوشهر اضافه کرد: امیدواریم مشکلات باشگاه هم هرچه سریع‌تر حل شود زیرا در برهه‌ای هستیم که تازه مدیرعامل‌مان انتخاب شده و حتی برای دیدار با نفت نتوانستیم به اردو برویم. قبل بازی و در رختکن آماده بازی شدیم. این مشکلات در این ۳-۲ ماه خیلی ما را اذیت کرده اما امیدواریم با حضور قاسمی زودتر برطرف شود و خودمان را برای ادامه مسابقات آماده کنیم.

قنبری درخصوص شرایط نا به سامان تیم شاهین در جدول لیگ توضیح داد: نگاه ما به بازی شنبه آینده بود و از آنجایی که احساس می‌کردیم این مسابقه به ۱۲۰ دقیقه برسد، باید به دیدار بعدی خود مقابل شمس آذر قزوین هم نگاه می‌کردیم. قطعا بازی خوب و متفاوت‌تری در آن مسابقه انجام می‌دهیم و باید در خانه خودمان پیروز شویم.  بازیکنانی که مقابل نفت مسجد سلیمان از آنها استفاده کرده و اولین بازی ‌شان را انجام دادند، ثابت کردند در بین بازیکنان اصلی و نیمکت‌نشینان پتانسیل زیادی داریم. امیدوارم از بازی با شمس آذر موفق و سربلند بیرون بیاییم.

وی درباره بازی با نفت مسجد سلیمان توضیح داد: داوری خوب بود. البته یک پنالتی  را برای ما ندید و در ۳-۲ صحنه اشتباه کرد. مدام دعا می‌کردم اشتباهاتش تکرار نشود تا بازیکنان ما را از بازی حذف کند. آن پنالتی خیلی ما را اذیت کرد زیرا دنبال تک‌صحنه‌ها هستیم اما داور خیلی از صحنه‌ها دور بود. در صحنه پنالتی هم سرش را به طرف دیگری برگرداند که حواسم به این موضوع بود و انتظار داشتیم داور چهارم کمک کند  که متاسفانه این کار را انجام نداد. داور نباید در صحنه درون محوطه جریمه نگاهش به جای دیگری باشد اما امیدوارم ما هم اشتباه کرده باشیم.

سرمربی تیم شاهین بوشهر عنوان کرد: از داور بازی با ویستاتوربین عذرخواهی می‌کنم زیرا نیمکت ما به اشتباه اعتراض کرد و به ناحق اعتراض کردیم. امروز هم اگر داور صحنه را می‌دید قطعا برای ما پنالتی می‌گرفت.

قنبری در مورد آخرین وضعیت پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه شاهین بوشهر گفت: مدیریت جدید مشغول رایزنی است تا این مشکل هم برطرف شود. البته مشکل اسکان بازیکنان حل شد. اولین درخواستی که از قاسمی داشتیم همین موضوع بود و امیدوارم این مشکلات کمتر شود تا تیم به شرایط ثبات برسد و بتوانیم آبروداری کنیم. شاهین پتانسیل خوبی دارد و امروز هم می‌خواستیم برد مقابل نفت را به یکی از بازیکنان مان تقدیم کنیم که دچار مصدومیت شده است و اکنون مشغول پشت سر گذاشتن مراحل درمانش است.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا