سیستان و بلوچستان

لزوم افزایش سهمیه سوخت کشاورزی زرآباد

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از زرآباد، نعمت الله نجاری در جلسه کمیسیون سوخت شهرستان زرآباد با حضور دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان و اعضای این کمیسیون،اظهار داشت: سهمیه سوختی که برای موتورهای کشاورزی و ماشین الات سنگین در این شهرستان در نظر گرفتند بسیار ناچیز است و در این خصوص باید از سوی ارگان های ذیربط تجدید نظر شود.

وی تصریح کرد: در سال گذشته میزان صید شهرستان در بحث آبریان بیش از ۱۳ تن بود و نیاز است شیلات در بحث ساماندهی قایق و اختصاص سوخت هر چه سریعتر اقدام کنند.

وی افزود: بسیاری از کشاورزان و صیادان برای تامین سوخت موتورهای کشاورزی و قایق های صیادی خود مجبور هستند، سوخت را در بازار آزاد تهیه کنند.

فرماندار زرآباد ادامه داد: بزودی شاهد ارتقای فروشندگی زرآباد به جایگاه خواهیم بود و در تلاش هستیم جایگاه جدید نیز در این شهرستان راه اندازی کنیم.

از تمام ظرفیت خودمان برای توسعه شهرستان زرآباد کمک خواهیم کرد

دبیر کمیسیون برنامه ریزی،هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز سیستان و بلوچستان نیز در این جلسه،گفت: سازمان شیلات کشور در هویت بخشی به قایق های صیادی کوتاهی می کند و بایستی این قایق ها ساماندهی شوند.

محمد محبی با اشاره به اینکه استان سیستان و بلوچستان در مبارزه با قاچاق کالا و ارز رتبه نخست را در کشور دارد، اظهار داشت: ۸۵ درصد از سوختی که در این استان قاچاق می شود منشا آن خارج از استان است.

وی ادامه داد: تمامی کالاها از مبدا تا مقصد نظارت می شوند و در گلوگاه های استان اشرافیت کامل داریم.

لازم به ذکر است، این جلسه پیرو دعوت فرماندار زرآباد از دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاحاق کالا و ارز برگزار شد.

انتهای پیام/۳۱۳۹


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا