سیستان و بلوچستان

لزوم بازسازی خانه‌های مردم مناطق سیل‌زده

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از زاهدان، آیت الله مصطفی محامی در خطبه های نماز جمعه این هفته زاهدان با تسلیت فرارسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)و همچنین سالروز شهادت  شهیدان حاج قاسم سلیمانی و حاج قاسم میرحسینی اظهارداشت: حضرت فاطمه زهرا (س) بعد از رحلت حضرت محمد (ص) در آن شرایط سخت حاکم از هر ابزاری برای دفاع از امامت و ولایت استفاده کردند و در این راه به شهادت رسیدند. 
وی با تسلیت شهدای اخیر حادثه کورین زاهدان افزود: آنان در مقابل دشمنان خارجی و داخلی ایستادند و جانانه دفاع کردند و جان خود را در این راه از دست دادند. 

وی گفت: دشمن آنچه را که به عقاید و اخلاق مردم آسیب می رساند را در این فضا منتشر می‌کند و در عوض جلوی انتشار مسائلی که به ضررش است را می گیرد برای مثال هر کس که بخواهد از حاج قاسم سلیمانی و آرمان های انقلاب اسلامی دفاع کند آن را حذف و برای ضربه زدن به افکار و اخلاق سیاسی و اجتماعی مردم از آن استفاده می‌کنند. 

آیت الله محامی افزود: مسوولان باید بیشتر تلاش کنند تا هر چه زودتر شبکه ملی را راه اندازی کنند تا به فرمایش رهبر معظم انقلاب کنترل آن بدست خودمان باشد و در کنار آن برای نظارت بر فضای موجود نیز تلاش شود. 

وی اظهارداشت: سطح شناخت مردم نیز باید درباره مسائلی که در فضای مجازی مطرح می شود افزایش یابد به گونه‌ای که از میان مسائلی که می بینند و می شوند درست ترین آن را قبول کنند.
 
امام جمعه زاهدان به بارندگی‌های اخیر در سیستان و بلوچستان به ویژه بارندگی‌های جنوب استان و در حاشیه دریای عمان  که بسیار شدید بوده و مردم این مناطق آسیب دیده‌اند و خانه های آنان نیز نیازمند بازسازی است اشاره کرد و گفت: باید زیرساخت‌های شهر و مناطق به گونه‌ای اصلاح شود که در سال‌های بعد دوباره درگیر این مشکلات نشویم.
انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا