Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
لزوم ترویج مکتب سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی - خبرگزاری برگزیده های ایران
سیستان و بلوچستان

لزوم ترویج مکتب سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از زاهدان، غلام محمد طاهری امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت:  ۱۳ آبان که به روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نام‌گذاری شده است، امسال با شرایط ویژه و محدودیت‌های کرونایی برگزار می‌شود و اما زنده نگه داشتن خاطره این روز برای آن است که مردم ما با جنایاتی که آمریکا علیه ایران، مردم دنیا و همه مسلمانان جهان داشته‌است، آشنا شوند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به توطئه‌های دشمنان برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی، گفت: با برگزاری آیین گرامیداشت ۱۳ آبان حتی به صورت مجازی هم باید این فرصت را از مستکبرین بگیریم.

طاهری، ۱۳ آبان را روز مهم و سرنوشت ساز برای ایران اسلامی دانست، و افزود: در این روز سه واقعه مهم تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال ۱۳۵۸ از سوی دانشجویان پیرو خط امام (ره)، تبعید امام راحل (ره) به ترکیه سال۱۳۴۳ و به شهادت رساندن دانش‌آموزان توسط رژیم ستم‌شاهی در سال ۱۳۵۷ رخداد که هر کدام از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند.

وی افزود: سفارت آمریکا درایران در واقع لانه فتنه برای فروپاشی انقلاب اسلامی بود و دشمنان انقلاب بعد از شکست در قضیه لانه جاسوسی دست از خباثت و جنایت بر نداشتند و جنگ  هشت ساله را بر ملت ما تحمیل کردند و اما باز هم مردم و جوانان مومن و انقلابی بودند که با نیروی ایمان و بصیرت توانستند مقابل قدرت های جهان بایستند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه ترویج و اشاعه مکتب سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی باید محور تمامی برنامه های فرهنگی در استان قرار بگیرد گفت: محتواسازی برای این مناسبت‌ها و بازنشر آنها در فضای مجازی امری ضروری است و دستگاه‌های فرهنگی استان باید این مهم را اجرایی کنند.

غلام محمد طاهری گفت: حزب موتلفه اسلامی برای بزرگداشت سه واقعه تاریخی ۱۳ آبان، از همه فرصت های موجود و توانش استفاده می کند تا اهداف شوم قدرت های شیطانی و شعار مرگ برآمریکا را به گوش همه آزادی خواهان عالم برساند.

انتهای پیام/۳۱۳۹


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا