زنجان

لغو مجوز ۶ دفتر خدمات مسافرتی/علت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی

امیر ارجمند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار برگزیده های ایران در زنجان اظهار کرد: برای فراهم کردن زیرساخت‌های لازم برای توسعه و رونق صنعت گردشگری و ارائه خدمات مطلوب به گردشگران بازرسی مستمر از فعالیت اماکن و تأسیسات گردشگری انجام می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان با اشاره به اینکه کنترل نرخ، کیفیت، کمییت و نحوه برخورد و رفتار با مسافران و گردشگران را ازجمله اهداف بازدیدهای نظارتی است، گفت: بر اساس رأی گروه فنی و نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری، پروانه بهره‌برداری شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری شش دفتر دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری به علت عدم رعایت قوانین و مقررات جاری و بی‌توجهی به تذکر و اخطارها، به استناد آیین‌نامه نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری مصوب هیئت‌وزیران مجوز فعالیت آنها در حوزه بند فعالیت (ب) گردشگری لغو شد.

وی با اشاره به اینکه نظارت بر همه دفاتر همچنان ادامه خواهد داشت، گفت: در حال حاضر از ۵۳ دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در استان زنجان ۳۹ دفتر فعالیت می‌کنند.

ارجمند در ادامه با اشاره به اینکه زنجان آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران است، افزود: تمامی تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های لازم برای بهبود شرایط اماکن استقرار گردشگران داخلی و به‌ویژه گردشگران خارجی در استان فراهم‌شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان اضافه کرد: نصب بنرهای تبلیغی، نصب تابلوهای مسیریابی، راهنمایی میهمانان و گردشگران در اماکن تاریخی و موزها، برگزاری دوره‌ آموزشی برای نیروهای مرتبط با بخش گردشگران، پخش فیلم جاذبه‌های گردشگری استان از شبکه‌های محلی و سراسری از جمله اقدامات صورت گرفته در راستای پذیرایی از مسافران است.

وی گفت: تشدید نظارت‌های پیوسته و متداوم از سوی ناظرین معاونت گردشگری و نظارت بر روند ضدعفونی اماکن اقامتی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، نصب دستگاه‌های ضدعفونی در ورودی اماکن فرهنگی و تاریخی و… برای ورود ایمن گردشگران به استان نیز از دیگر اقدامات صورت گرفته در این حوزه است.

انتهای پیام/۷۳۰۰۵


 2021-11-06 02:32:39

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا