مازندران

لیگ برتر فوتبال| نساجی در سیرجان گل‌گهر را متوقف کرد

برگزیده های ایران مازندران ـ سرویس ورزشی| هفته سوم از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور امروز با برگزاری چند دیدار در شهرهای مختلف کشور پیگیری شد که در این روز نساجی در برابر گل‌گهر سیرجان قرار گرفت.

گل گهر در دو بازی ابتدایی مقابل تراکتور و فجرشهید سپاسی به پیروزی رسیده بود و نساجی مازندران نیز پس از برتری مقابل شاگردان کلانتری، در حالی که بازی خوبی را مقابل پرسپولیس نشان داده بود، با نتیجه ۲ بر ۱ مغلوب این تیم شده بودند و حالا در این هفته میهمان شاگردان امیرقلعه نویی بودند.

ترکیب نساجی مازندران در این دیدار : 

علیرضا حقیقی، امید شیریم، هدی جانملکی، محمد قربانی (۶۲ محمد جواد ملایی)، اکبر صادقی، رضا جعفری (۶۲ حسن نجفی)،ایوب کلانتری،مرتضی منصوری،سعید بیگی،کریم اسلامی (۸۵ علی آل کثیر)،مسعود شجاعی (۸۵ شاهین طاهرخانی)

سرمربی: ساکت الهامی

ترکیب گل‌گهرسیرجان در این دیدار : 

محسن فروزان، مسیح زاهدی،آرمین سهرابیان،میلاد زکی‌پور، مهدی تیکدری، علیرضا علیزاده، امین پورعلی، نوید عاشوری ( ۶۵ فرشید باقری )،رضا شکاری، سعید صادقی، یونس شاکری ( ۸۸ شایان مصلح)

سرمربی: امیرقلعه نویی

دو تیم در این دیدار بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشتند و موقعیت‌های زیادی را نیز خلق کردند.

گل نخست این دیدار را شاگردان امیر قلعه نویی در نیمه نخست به ثمر رساندند. ارسال بسیار خوب و دقیق نوید عاشوی در دقیقه ۱۸ در محوطه شش قدم به یونس شاکری رسید و این مهاجم هم با یک ضربه سر تماشایی دروازه علیرضا حقیقی را باز کرد.

اما نساجی که عملکرد خوبی در برابر این تیم قدرتمند داشت بیکار نماند و برای جبران گل خورده دست بکار شد.

روی یک حمله بسیار زیبا، ارسال دقیق بازیکن نساجی روی سر حسن نجفی فرود آمد و او هم با یک ضربه سر دقیق توپ را به گوشه دروازه محسن فروزان فرستاد تا در نهایت بازی به تساوی کشیده شود و دو تیم امتیازات را تقسیم کنند.

یکی از مهمترین حواشی این دیدار اخراج سرمربی نساجی بود. ساکت الهامی در دقیقه ۲۴ پس از اعتراض به تصمیم داور مسابقه با کارت زرد مواجه شد ولی ادامه اعتراضات او سبب شد تا بنیادی فر تصمیم به اخراج او بگیرد.

نساجی با این تساوی با ۴ امتیاز در رده هفتم جدول قرار گرفت و گلگهر سیرجان هم با ۷ امتیاز در رده سوم جای گرفت.

انتهای پیام/۸۶۰۵۹/ج


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا