مازندران

لیگ برتر والیبال | طلسم هورسان شکست / هراز همچنان می‌تازد

برگزیده های ایران مازندران ـ سرویس ورزشی| هفته ششم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام «سردار دل‌ها» امروز (چهارشنبه) با هفت دیدار در شهرهای رامسر، گنبد، یزد، ورامین، مریوان، آمل و اصفهان پیگیری شد.

در این دیدارها همه تیم‌های میزبان فاتح میدان بودند و هیچ میهمانی موفق به شکست میزبان خود نشد.

پیروزی شیرین لبنیات هراز آمل مقابل آذرباتری ارومیه در خانه

تیم والیبال لبنیات هراز آمل امشب در دیدار خانگی با نتیجه سه بر صفر تیم والیبال آذرباتری ارومیه را با شکست بدرقه کرد.

 هفته ششم لیگ برتر والیبال باشگاههای کشور امشب در سالن ورزشی پیامبر اعظم(ص) این شهرستان با برگزاری دو دیدار بین تیمهای لبنیات هراز و آذرباتری ارومیه برگزار شد.

شاگردان بهروز عطایی تا قبل این دیدار با ۴ امتیاز از پنج دیدار در رده سوم جای داشتند و نماینده ارومیه هم با تنها یک امتیاز در رده ۱۱ جدول ۱۴ تیمی جای گرفته بود.

این دیدار یکطرفه در سه ست متوالی با امتیاز ۲۵ بر ۱۷، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۱۹ به پایان رسید تا نماینده مازندران با سه امتیاز شرایط خود در بالای جدول را تداوم بخشد.

شاگردان بهروز عطایی در ست نخست حریف آذری را غافلگیر کردند و توانستند با استفاده از تجربه و تاکتیک بازیکنان جویای نام به امتیاز کامل شیرین خانگی دست یافتند.

پس از پایان این دیدار لبنیات هراز با پنج برد از ۶ بازی پس از کسب ۱۳ امتیاز در رده سوم جدول جای گرفت و آذرباتری ارومیه با یک برد و چهار امتیاز در رده چهاردهم و ته جدول جای گرفت.

محمد محبوب ‌عشق‌دوست و مهرداد شوشتری داوران اول و دوم این مسابقه بودند که به مدت ۸۲ دقیقه طول کشید.

اسماعیل صباغ و علیرضا گیلانی نیز به عنوان ناظران داوری و فنی، نظارت بر دیدار دو تیم لبنیات هراز آمل و آذرباتری ارومیه را بر عهده داشتند.

همچنین دیدار دو تیم هورسان رامسر و فولاد سیرجان ایرانیان از دیدارهای هفته ششم لیگ برتر والیبال در سالن شهید صدر برگزار شد.

در پایان این دیدار تیم والیبال هورسان رامسر که به تازگی مسعود آرمات را به خدمت گرفت توانست با نتیجه سه بر یک تیم والیبال فولاد سیرجان ایرانیان مدافع عنوان قهرمانی و قهرمان آسیا را با شکست بدرقه کند.

انتهای پیام/ ۸۶۰۵۹/ج


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا