مازندران

لیگ برتر والیبال| نمایندگان مازندران ناکام در هفته هشتم

برگزیده های ایران مازندران _ سرویس ورزشی| هفته هشتم لیگ‌برتر والیبال ایران در حالی برگزار شد که دو نماینده مازندران در برابر حریفان تن به شکست دادند.

هفته هشتم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام «سردار دل‌ها» امروز چهارشنبه با هفت دیدار در شهرهای یزد، ورامین، تهران، آمل، اصفهان و ارومیه پیگیری شد.سایپا تهران در هشتمین هفته لیگ‌برتر به دومین برد خود دست یافت و تیم شهرداری گنبد در ورامین میزبان خود را شکست داد.

تیم والیبال سایپا که با یک برد، ۶ شکست و چهار امتیاز در رتبه سیزدهم جدول قرار داشت، بعد از سه هفته میهمانی، در خانه والیبال تهران میزبان هورسان رامسر شد و شاگردان ناصر شهنازی سرمربی این تیم توانستند از این فرصت برای کسب دومین برد خود در این رقابت‌ها استفاده کنند.

هورسان در ست‌های اول و چهارم این دیدار با امتیازهای ۲۵ بر ۱۷ و ۲۵بر ۲۱ به پیروزی رسید و یک امتیاز به دست آورد.

سایپا نیز در ست‌های دوم، سوم و پنجم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۱۵، ۲۵ بر ۲۱ و ۱۵ بر ۸ فاتح این مسابقه سنگین شد و به دومین برد خود دست یافت تا ۶ امتیازی شود، اما جایگاهش در رتبه سیزدهم تغییری نکرد.

نماینده رامسر که مسعود آرمات از هفته ششم هدایت آن را برعهده گرفته است، با ۹ امتیاز و دو برد در رتبه دوازدهم جدول باقی ماند.

نادر انصاری به عنوان ناظر فنی، اسماعیل صباغ (ناظر داوری)، احمد سرمست (داور اول) و علی‌اصغر ثابتی‌پور به عنوان داور دوم، تیم نظارتی و داوری این مسابقه بودند.

در جذاب‌ترین مسابقه این هفته تیم لبنیات هراز آمل میزبان پیکان تهران بود.

این مسابقه از این نظر اهمیت داشت که نشان دهنده تفکرات دو مربی با سابقه والیبال ایران (بهروز عطایی و پیمان اکبری) بود.

تیم پیکان در این مسابقه در سه ست متوالی و با امتیازهای ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۱۵ و ۲۵ بر ۲۳ میزبان خود را شکست داد تا با پنج برد و ۱۶ امتیاز جای نماینده آمل را در رتبه سوم جدول بگیرد.

لبنیات هراز آمل در این مسابقه که ۸۸ دقیقه طول کشید، سومین شکست فصل خود را تجربه کرد و ۱۳ امتیازی باقی ماند.

نظارت بر این مسابقه را امین برق‌لشگری، امیرحسین منظمی و علی یاوری به ترتیب به عنوان ناظران فنی، ویژه و داوری برعهده داشتند.

داود نافعی و مرتضی حسن‌علایی نیز داوران اول و دوم مسابقه لبنیات هراز آمل و پیکان تهران بودند. پوریا فیاضی بازیکن شماره ۱۷ پیکان در ست نخست این مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

این دیدار ۱۲۷ دقیقه طول کشید و تیم هورسان در ست سوم اخطار تاخیر دریافت کرد. همچنین سعید شیرود قربانی بازیکن هورسان رامسر و حمید محمدآلق بازیکن سایپا در ست سوم کارت زرد دریافت کردند.

انتهای پیام / ۸۶۰۵۹/غ


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا