مازندران

لیگ برتر والیبال کشور | برد دلچسب هراز در روز شکست هورسان در رامسر

برگزیده های ایران مازندران ـ سرویس ورزشی| هفته چهارم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام «سردار دل‌ها» امروز (چهارشنبه) با برگزاری هفت دیدار به میزبانی گرگان، تهران (دو دیدار)، رامسر، گنبد، یزد و ورامین پیگیری شد.

در یکی از این بازی‌ها تیم‌های هورسان رامسر و راه‌یاب ملل مریوان در مجموعه ورزشی شهید صدر رامسر به مصاف یکدیگر رفتند و نماینده مریوان به رغم شکست در دو ست اول و دوم، به بازی برگشت و سه بر دو میزبان خود را شکست داد تا به دومین برد خود دست یابد و ۶ امتیازی شود.

نماینده رامسر در ست‌های اول و دوم ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۱۵ مریوان را شکست داد اما در سه ست بعدی با امتیازهای ۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۲۲ و ۱۵ بر ۱۲ مغلوب شد تا همچنان تیم بدون برد این رقابت‌ها باقی بماند و با کسب یک امتیاز از این مسابقه، دو امتیازی شود.

همچنین دو تیم سایپا و لبنیات هراز در خانه والیبال تهران مقابل هم صف آرایی کردند که هرازی‌ها موفق شدند سه بر دو میزبان خود را شکست دهند.

برخلاف دیدارهای قبل، لبنیات هراز این دیدار را با یک تغییر آغاز کرد و مهدی رضایی به جای رضا قرا در ترکیب اصلی قرار گرفت، آلترناتیوی مطمئن که هوشمندانه بازی کرد و تاثیر مثبتی در روند بازی تیمش داشت.

علی رمضانی، علی شفیعی، محمدکاظم غفاری، امیرحسین اسفندیار، امیرخداپرستی، مهدی رضایی و مجتبی یوسفی یاران شروع کننده لبنیات هراز در این دیدار بودند.

لبنیات هراز در دو ست ابتدایی بی نظیر کار کرد، اما برخلاف تصور در ست‌های سوم و‌ چهارم با اشتباهات داوری و برخی اشتباهات فردی کار به ست پنجم کشید اما در ست پنجم لبنیات هراز توانست بهتر کار کند و در نهایت با پیروزی شیرین سه بر دو پایتخت را ترک کند.

در پایان این هفته تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان صدرنشین ماند و تیم‌های شهرداری ارومیه و لبنیات هراز آمل در رتبه دوم و سوم جدول قرار گرفتند.

هفته پنجم این رقابت‌ها روز یکشنبه ۱۶ آبان‌ماه با هفت دیدار پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام / ۸۶۰۵۹/ج


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا