مازندران

لیگ برتر والیبال کشور | هراز فاتح دربی مازندرانی / هورسان‌ در خانه زمین‌گیر شد

برگزیده های ایران مازندران_ سرویس ورزشی| هفته دوم دور رفت لیگ برتر والیبال مردان ایران، عصر امروز چهارشنبه ۵ آبان با برگزاری دربی مازندرانی‌ها بین دو تیم هورسان رامسر و لبنیات هراز آمل پیگیری شد و در این دیدار جذاب و تماشایی تیم هراز آمل موفق شد با نتیجه سه بر صفر حریف هم استانی خود تیم هورسان رامسر را در خانه شکست دهد.

این دیدار که امروزچهارشنبه پنجم آبان ماه در سالن شهید صدر رامسر و از ساعت ۱۶:۰۰ برگزار شد دو تیم بازی جذابی را از خود به نمایش گذاشتند.

در سِت اول آملی‌ها بهتر از تیم میزبان ظاهر شدند و در حالی که رامسری‌ها هم پا به پای هراز پیش می‌رفت در نهایت لبنیات هراز آمل با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ هورسان رامسر را شکست داد.

در سِت دوم نیز دو تیم بازی تماشایی را از خود به نمایش گذاشتند. هورسانی‌ها در این سِت هر چه تلاش کردند موفق نشدند از هراز امتیاز لازم را بگیرند و در نهایت این ست هم با برتری هراز آمل همراه بود.

لبنیات هراز آمل در این سِت ۲۵ بر ۱۸ هورسان رامسر را شکست داد تا نتیجه در سِت دوم دو بر صفر به سود تیم میهمان شود.

در سِت سوم نیز شاگردان عطایی در تیم هراز آمل خیلی راحت موفق شدند از هورسان‌ امتیازات لازم را دریافت کنند. هورسان‌ برای فرار از شکست خانگی تلاش می‌کرد اما موفق نشد از حریف سختکوش خود امتیازات لازم را دریافت کند تا اینکه سِت سوم هم با نتیجه  ۲۵ بر ۱۸ به سود آملی‌ها به پایان برسد تا هراز فاتح دربی مازندرانی لیگ برتر والیبال باشد.

به گزارش فارس؛ لبنیات هراز با این پیروزی دومین برد خود را ثبت کرد و پنج امتیازی شد تا با روحیه‌ای مضاعف برای بازی حساس مقابل شهداب یزد در روز یکشنبه هفته آینده آماده شود.

 

انتهای پیام / ۸۶۰۵۹/ح


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا