مازندران

لیگ برتر کشتی آزاد | پیروزی صنایع برابر ستارگان در دوئل مازندرانی‌ها

برگزیده های ایران مازندران _ سرویس ورزشی| تیم ستارگان که برای حفظ شانس صعود به مرحله نیمه نهایی، علاوه بر دو کشتی‌گیر خارجی و عرفان الهی، دارنده مدال برنز وزن ۹۷ کیلوگرم جهان را هم جذب کرده بود، مقابل صنایع، دیگر تیم مازندرانی تن به شکست داد.

دیدار برگشت دو تیم ستارگان ساری و صنایع مازندران که در دور رفت لیگ برتر کشتی آزاد با نتیجه ۵ بر ۵ و به سود تیم میهمان در جویبار به پایان رسیده بود، صبح امروز در سالن سیدرسول حسینی ساری برگزار شد.

تیم ستارگان مانند دور رفت از دو کشتی‌گیر خارجی خود بهره گرفت و تیم صنایع نیز برنده کشتی مقابل حسن یزدانی در فینال مسابقات جهانی ۲۰۱۵ از روسیه را به خدمت گرفته بود.

این رقابت نیز مثل دور رفت در حضور تماشاگران به انجام رسید و تیم صنایع با نتیجه ۷ بر ۳ ستارگان ساری را از پیش رو برداشت.

 نتایج انفرادی این مسابقه به شرح زیر است (اسامی کشتی‌گیران تیم ستارگان ساری در ابتدا آمده است):

وزن ۵۷ کیلوگرم: رضا علیجان زاده از تیم ستارگان شکست را از نادر حاج آقانیا از صنایع پذیرفت.

وزن ۶۱ کیلوگرم: عباس ابراهیم زاده مقابل رحمان عموزاد خلیلی تن به شکست داد.

وزن ۶۵ کیلوگرم: زاگیر شاخیف اولین برد را برای تیم ستارگان به دست آورد و از سد فرزاد عموزاد خلیلی گذشت.

وزن ۷۰ کیلوگرم: عرفان الهی، ملی پوش تیم ستارگان نتوانست از سد ماگومد رسول گاژیف قهرمان جهان بگذرد و شکست سوم برای تیم ستارگان رقم خورد.

وزن ۷۴ کیلوگرم: حسن ابوذری مغلوب جمال عبادی شد تا همچنان تنها برد تیم میزبان توسط کشتی گیر خارجی‌اش به دست آمده باشد.

وزن ۷۹ کیلوگرم: سعید غلامی با نتیجه ۱۴ بر۳ مقابل علی سوادکوهی دارنده مدال برنز امیدهای جهان که چند روز پیش در بلگراد کشتی گرفته بود، شکست خورد.

وزن ۸۶ کیلوگرم: رضا مظفری با نتیجه ۷ بر۲ مغلوب کامران قاسمپور قهرمان وزن ۹۲ کیلوگرم جهان شد. قاسمپور در دور رفت نیز برای تیم صنایع کشتی گرفته بود.

وزن ۹۲ کیلوگرم: مهدی حاجیلوئیان با نتیجه ۱۱ بر صفر شکست را مقابل احمد بذری تجربه کرد.

وزن ۹۷ کیلوگرم: درحالیکه نتیجه کشتی ۷ بر یک به سود تیم میهمان (صنایع) دنبال می‌شد، ستارگان که برای دور برگشت یک ملی پوش دیگر را جذب کرده بود، با مجتبی گلیج دارنده مدال برنز جهان در سال ۲۰۲۱ به دومین برد تیمی‌اش رسید. گلیج در این مبارزه ۳ بر یک اسماعیل نجاتیان را شکست داد. در دور رفت تیم ستارگان در این وزن اودیکادزه گرجستانی را برعهده داشت که برای این تیم به برد رسید، اما در دور برگشت این تیم در این وزن گلیجی را به خدمت گرفت که در جهانی نروژ این اودیکادزه را شکست داده بود.

وزن ۱۲۵ کیلوگرم: گئورگی ادیشویلی دیگر خارجی تیم ستارگان برابر جابر صادق‌زاده که او نیز برای دور برگشت به عضویت تیم صنایع درآمد با نتیجه ۶ بر ۴ به برتری رسید.

 

انتهای پیام / ۸۶۰۵۹/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا