اردبیل

لیگ دسته یک بسکتبال| توفارقان آذرشهر در صدر جدول دور رفت گروه شمال

به گزارش خبرگزاری یولن از اردبیل، مسابقات بسکتبال لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور در دور رفت گروه شمال (E) از روز چهارشنبه ۲۴ آذرماه آغاز شد و این مسابقات در روزهای پنجشنبه و شنبه تیم‌ها به مصاف یکدیگر رفتند.

تیم بسکتبال توفارقان آذرشهر با برد سه بازی خود در مقابل بانی نو تهران، ملوان بندرانزلی و خانه بسکتبال اردبیل در صدر جدول این دور از مسابقات قرار گرفت.

در روز پایانی مسابقات بسکتبال لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور در دور رفت گروه شمال (E)، تیم‌های بانی نو تهران و توفارقان در مقابل یکدیگر قرار گرفتند که این بازی در ست اول با نتیجه ۲۵-۹ به سود توفارقان، ست دوم ۲۰_۹ به نفع بانی نو، ست سوم با نتیجه ۱۵-۱۲ به سود توفارقان و ست چهارم با امتیازات ۱۷-۱۱ به پایان رسید و در مجموع تیم توفارقان آذرشهر با نتیجه نهایی ۶۰-۵۸ به پیروزی رسید.

بازی دوم و پایانی این دور از مسابقات با مصاف تیم‌های ملوان بندرانزلی و خانه بسکتبال انجام شد و در این مسابقه ست اول با نتیجه ۲۲-۹ به سود ملوان بندرانزلی، ست دوم با نتیجه تساوی ۱۴-۱۴ و ست‌های سوم و چهارم با نتیجه ۲۲-۸ ، ۲۲-۱۵ به نفع ملوان بندرانزلی پایان یافت و در نهایت تیم ملوان بندرانزلی با نتیجه ۸۰-۴۶ تیم خانه بسکتبال اردبیل را شکست داد.

محمد متین، ناظر فدراسیون بسکتبال گفت: در پایان مسابقات لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه‌های کشور در دور رفت گروه شمال(E) تیم توفارقان آذرشهر با سه برد در صدر جدول قرار گرفت و تیم‌های بانی نو تهران، ملوان بندرانزلی و خانه بسکتبال به ترتیب در رده‌های دیگر قرار گرفتند.

وی تصریح کرد: این مسابقات با میزبانی بسیار خوب شهرستان اردبیل در ورزشگاه رضازاده برگزار شد که از دست اندرکاران برگزاری کمال تشکر و قدردانی ‌را داریم.

متین افزود: باتوجه به میزبانی عالی اردبیل به ریاست فدراسیون بسکتبال توصیه خواهم کرد که اردبیل میزبان مسابقات بین‌المللی بسکتبال انتخاب شود.

ناظر فدراسیون بسکتبال گفت: دور برگشت مسابقات بسکتبال لیگ دسته یک در گروه شمال (E) در هفته سوم یا چهار دی‌ماه برگزار خواهد شد که میزبان مسابقات فعلا مشخص نشده است.

انتهای پیام/۳۴۶۳/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا