زنجان

ماجرای کلیپ سرقت مسلحانه در زنجان چه بود؟/ برخورد با منتشرکنندگان کلیپ‌های جعلی

محمدعلی آدینه‌لو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار برگزیده های ایران در زنجان اظهار کرد: از صبح امروز کلیپی در فضای مجازی منتشر شده و ادعا شده مربوط به سرقت از یک منزل است در حالیکه اصلا مربوط به زنجان نیست و قدیمی است، اما همین امر موجب از بین رفتن امنیت روانی شهروندان شده است.

رئیس پلیس فتای استان زنجان ضمن اعلام برخورد با منتشرکنندگان این کلیپ افزود: این کلیپ اصلا مربوط به زنجان نبوده و با کسانی که این شایعات را منتشر می‌کنند برخورد خواهد شد.

وی تصریح کرد: وجود چنین سرقتی در زنجان قویا تکذیب می‌شود و قطعا با کسانی که امنیت روانی مردم را به هم بزنند؛ برخورد خواهد شد.

آدینه‌لو گفت: کارشناسان پلیس فتا تمامی نشانگاه‌های فضای مجازی را رصد می‌کنند و ضمن تحلیل کارشناسی اخبار و تصاویر منتشر شده درباره اخبار جعلی و یا تصاویر کذب، موارد بلافاصله مورد پیگیری فنی و انتظامی قرار خواهد گرفت.

آدینه‌لو از شهروندان خواست اخبار موثق را صرفا از رسانه ملی و خبرگزاری‌های معتبر دریافت کنند و از باز نشر اخبار و تصاویر غیر قابل اعتماد و بعضا جعلی و کذب که در فضای مجازی در حال انتشار است خودداری کرده و در صورت مشاهده موارد مشکوک و مجرمانه، مراتب را از طریق سایت رسمی پلیس فتا به نشانی www.Cyberpolice.ir بخش گزارشات مردمی منعکس کنند.

انتهای پیام/۷۳۰۰۵


 2021-12-09 10:05:28

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا